Каталог

Школа хендмейд-продажу: шукаємо клієнтів

Друзі, у розпалі святкового сезону пропонуємо вам декілька простих але водночас дієвих істин про пошук потенційних клієнтів. Маємо надію, ці поради допоможуть вам  у якісній рекламі власної продукції, а згодом і покращуватимуть рівень продажів. 
 

1. Активніше використовуйте нинішніх і колишніх клієнтів. За дослідженнями, ви маєте один шанс з двох укласти нову угоду з вашим сьогоднішнім клієнтом і один шанс із чотирьох на відновлення операцій з колишнім клієнтом. Коли ви ведете пошук нових клієнтів, ваші шанси на сприятливий результат не більший, як один до двадцяти. Ми ні в якому разі не применшуємо важливість роботи з виявлення «свіжого» покупця ,втім, зверніть увагу на те, які реальні перспективи обіцяє вам підтримка контакту з тими, хто вже мав з вами справу. Багато людей, що займаються продажем, не беруть до уваги, що простіше і надійніше розширювати клієнтську базу через існуючих клієнтів. Ви знаєте їх, вони знають вас. Чому б не почати з того, щоб запропонувати їм зберегти час і гроші, збільшивши обсяг замовлень? Або, можливо, знаючи про потреби клієнта, варто запропонувати йому оформити замовлення на додатковий товар або послугу?  Остерігайтеся надмірної настирливості, просто нагадайте колишньому клієнту про свою готовність допомогти йому у разі необхідності. Ваше письмове або усне повідомлення повинно підтримати в очах адресата ваш професійний імідж.  Тому зазвичай агентам ставиться в обов'язок тактовно і професійно нагадувати клієнтам про свої послуги і про постійну готовність надати свої послуги. Звичайно, не варто докучати людям, викликаючи роздратування своєю нав'язливістю, але надавати колишньому клієнту інформацію, яка дозволила б вам знову стати партнерами, - безперечно, необхідно.  

2. Просіть рекомендації. Отримана рекомендація - це інформація про те, хто може стати вашим новим клієнтом, а також можливість послатися на людину, яку адресат знає краще, ніж вас. Рекомендації - найбільш сильний аргумент для нових потенційних клієнтів. Не соромтеся звертатися з проханнями про них. Після того, як продаж здійснено і в покупця ще зберігається приємне відчуття від свого вдалого вибору, який він зупинив на вас, саме тоді настає час попросити про рекомендації. У ситуації доброзичливості, партнерства, яке ви створили, здійснюючи продаж, орієнтований на покупця, він буде почувати себе цілком готовим порекомендувати вас комусь. Адже ви зрозуміли його проблеми і запропонували найбільш конструктивне їх рішення.  При пошуку рекомендацій намагайтеся уникати питань: «Чи знаєте ви когось, хто хотів би купити мою продукцію чи послугу ?». Краще сформулювати питання так, щоб він спонукав до співдії , наприклад : «Чи є хто-небудь ще у вашій компанії або кого ви знаєте, у кого можуть бути аналогічні потреби або проблеми?"
Як правильно продати вироби handmade фото 2

3. Роздавайте візитні картки. Кожен раз, перебуваючи поруч з ким-небудь, дайте йому картку і розкажіть, чим займаєтеся. Роздавайте картки завжди - коли стоїте в черзі, будь це черга за квитком в кіно або випадкове знайомство в транспорті.   

4. Не забувайте про "однокласників". Деякі продавці створили собі клієнтську базу, продаючи товар своїм товаришам зі школи чи інших навчальних закладів. У подібних випадках продажу відразу ж є довіра. Великі при цьому і шанси отримати рекомендації від нових потенційних клієнтів

5. Слід використовувати будь-яку можливість виступити на публіці. Це, правда, вимагає певних вольових зусиль - адже страх виголошувати промову перед аудиторією добре знайомий багатьом. Але з кожним разом у вас це буде виходити все краще і краще. При виступі спрацьовують на вашу користь два фактори: 1 ) ймовірнісний - чим більше слухачів, тим більша вірогідність, що хтось із них зацікавиться вашою пропозицією; 2) психологічний - те, що ви не боїтеся говорити про свої пропозиції великій аудиторії, свідчить про вашу впевненість в якості своєї продукції, послуги. Ефективність ваших виступів буде вищою, якщо ви пройдете відповідне навчання. Як правильно продати вироби handmade фото 3

6. Використовуйте виставки. Виставки - це один з найефективніших способів налагодити зв'язок з покупцем, особливо якщо мова йде тільки про становлення того чи іншого ринку. 

7. Прийом «в потрібному місці». Наприклад, продаж прохолодних напоїв в спекотну погоду, предметів, необхідних пасажиру на вокзалі і на підході до нього, свідомо приречений на успіх.   

8. Прийом «в потрібний час» полягає в тому, що товар запропонований покупцеві саме в той час, коли він найбільш необхідний. За створене зручність більшість споживачів згодні пзаплатити удвічі більше.  

9. Використання періодів вимушеного очікування. Ефективним способом реалізації товару є його пропозиція потенційним покупцям в такі моменти часу і в таких місцях, де вони не очікують цього. Найбільш поширений варіант використання цього прийому - продаж товарів на зупинці транспорту. Людина, що стоїть на зупинці, зовсім не збиралася нічого купувати, але транспорту немає, вона мимоволі починає розглядати товари в кіоску чи заходить в найближчий магазин, і іноді це знайомство з асортиментом закінчується купівлею. 

10. Телефонний маркетинг. Він вимагає великого професіоналізму, але при його наявності вельми ефективний. Для цього потрібно: а) правильно відповідати на дзвінки тих, хто цікавиться вашим товаром і намагається отримати відомості про порядок оформлення замовлення на його придбання; б) самому обдзвонювати своїх постійних замовників, оповіщаючи їх, наприклад, про те, що в їх район чи місто через два дні виставка, де вони можуть придбати ваш товар. 

Як правильно продати вироби handmade фото 4
 
 

11. Використання засобів масової інформації. На відміну від платної реклами, поширення інформації провашу справу за допомогою ЗМІ може бути безкоштовнимі, як правило, викликає більшу довіру публіки. Стаття про ваше ремесло, написана журналістом, дійсно може стати основою її популярності і визнання.  Для початку необхідно з'ясувати, які періодичні видання мають успіх на вашому цільовому ринку. З'ясуйте, чи читають їх ті клієнти, в яких ви зацікавлені. Якщо ні, то які видання - професійні або спеціальні - вони читають. Потім продумайте основну ідею статті - вона повинна бути оригінальною і навіть в дечому провокативною. Не говоріть про те, чого б ви не хотіли побачити в надрукованій статті . Коли стаття буде опублікована, розішліть її копії всім, кому ви зазвичай надсилаєте рекламні матеріали. Це нагадає вашим клієнтам, колегам, друзям про ваші послуги і зміцнить репутацію.

12. Участь в організаціях. Приєднуйтеся у різні організації, хендмейд-асоціації, тематичні групи у соцмережах, члени якої могли б стати вашими потенційними клієнтами. 

Як правильно продати вироби handmade фото 5

13. Вивчайте свою клієнтуру. Старе правило торгівлі говорить: «Знайди у своїх колишніх клієнтів п'ять спільних рис - і ти зможеш вгадати наступного» . Тобто важливо проаналізувати свою клієнтську базу, виявити типові риси клієнтів фірми. Треба з'ясувати, як часто клієнти користуються вашими послугами, на які суми і коли. Це особливо важливе питання для сфери послуг.При цьому часто відкриваються такі можливості збільшення постійної клієнтури, про які ви раніше і не підозрювали. Знання своєї клієнтури допомагає вам визначати, на якому з передбачуваних клієнтів треба зупинитися. Подібні знання є основою як для виживання вашого бізнесу, так і для її процвітання. 

 
14.05.2016

Рекомендуемые статьи:

Делаем украшение к Дню Киева Делаем украшение к Дню Киева
Делаем украшение к Дню Киева
#День Киева# ободок# шнурок# украшение# обруч
Чарівник-самоучка та його скляні кулі Чарівник-самоучка та його скляні кулі
Чарівник-самоучка та його скляні кулі
#Скло# вироби зі скла# Золоті руки# zolotiruky# прес-пап'є# креатив
Свежий взгляд на старые тренды. Декор своими руками Свежий взгляд на старые тренды. Декор своими руками
Свежий взгляд на старые тренды. Декор своими руками
#декор# своими руками# дизайн своими руками# тренд
Украшения из живых цветов Украшения из живых цветов
Украшения из живых цветов
#живые цветы# украшения# хендмейд# сухие цветы# украшения из растений# бижутерия# ювелирная смола

Идеи для подарков, подборки от редакторов, новые тренды - получайте на свой почтовый ящик.