Перед будь-яким майстром, який вирішив зробити свою творчість - власним бізнесом і основним видом діяльності, обов'язковим стає питання: як же перетворити свого першого і наступного клієнтів в постійних покупців. Адже це дійсно важливо, і не можна говорити про серйозність бізнесу, якщо всі продажі будуються лише на разових і імпульсивних покупках.
Для того, щоб ваш перший клієнт залишився з вами назавжди, необхідно знати ряд найпростіших правил, які мотивують покупця співпрацювати саме з вами. Спробуємо розглянути їх.
Порада 1
Ваші клієнти повинні бути на 100 % задоволені Вашим товаром або послугою. Це найважливіше правило, без якого до Вас не повернеться жоден клієнт. Тому не нехтуйте запитаннями, цікавтеся, чи клієнт задоволений придбаною річчю, час від часу влаштовуйте опитування.
Порада 2
Виробіть свій власний стиль, який відрізняє вас від інших. Клієнти люблять постійність і унікальність. Ваш стиль включає в себе як ваші унікальні творчі здібності, так і манеру ведення справ і спілкування з покупцем.
Порада 3
Незважаючи на існування другого правила, Вам необхідно все-таки періодично дивувати своїх клієнтів. Пропонуйте їм нові товари та послуги, які за стилем не зовсім властиві вам, але йдуть в продовженні вашої тематики. Це допоможе Вам підігріти ваших клієнтів і уберегти їх від нудьги. Якщо наприклад , ви пропонуєте клієнтам традиційні прикраси, то спробуйте зробити що-небудь неординарне , і подивіться, як покупці це сприймуть.
Порада 4
Встановлюйте довірливі відносини, спробуйте спілкуватися зі своїми клієнтами, робіть їм періодично подарунки, знижки, вітайте з днем народження. Головне тут - витримати межі дозволеного, і не лізти в «душу», якщо бачите, що клієнт не налаштований на спілкування.
Порада 5
Виділяйте покупця серед інших. Покажіть, наскільки ви цінуєте довіру клієнта до вас, відзначте це чимось цінним, наприклад, подаруйте картку постійного, улюбленого клієнта, тощо.
Порада 6
Постійно давайте вашим клієнтам інформацію про новинки вашого асортименту, акції, знижки, бонуси - про все, що ви проводите з метою, щоб клієнт захотів зробити повторну покупку.
Джерело: Бизнес-handmade