Прекрасні речі створюються наполегливою працею і стараннями людини. Але важливий складник будь-якої справи — любити те, чим займаєшся. Як величезне прагнення творити красу призвело до виникнення бренду прикрас і одягу NZlook розповідає Наталія Загрійчук — засновник і дизайнер торгової марки.
«На початку 2013 року я захотіла виготовляти жіночу біжутерію. Так, не було розуміння як діяти, не було великого капіталовкладення, але було неймовірне бажання. Спочатку зробила кілька виробів, які перетворилися на повноцінну колекцію. А через пару місяців виникла друга колекція з презентацією в київському Музеї сновидінь. Зізнатися чесно, для мене стала приємною несподіванкою та кількість людей, які прийшли на показ. Далі все закрутилося само собою: нові лінійки прикрас, сайт, продажі».
Під час розкручування бренду у великій пригоді стала професійна діяльність Наталії. Як колишній журналіст і pr-менеджер, вона добре розуміє всю кухню бізнесу й може самостійно контролювати багато позицій.
CEO & Designer NZlook Наталія Загрійчук. Фото Анни Михайличенко
Назва
Було перебрано дуже багато українських і англійських слів. NZ — це великі літери імені, прізвища дизайнера й засновника бренду — Наталії Загрійчук. Друга частина «look» від слова «мати вигляд». Невеличке соцопитування серед близьких і друзів допомогло зупинитися саме на такому поєднанні.
Робота з найпершої колекції
Про бренд
Команда прагне створювати якісний стильний продукт за доступні гроші. Одяг досить лаконічний, без зайвих деталей. Прикраси оригінальні, повністю ручної роботи, деякі виконані тільки в одному примірникові. Постійний фідбек від клієнтів дає розуміння, що NZlook рухається в правильному напряму.
«Для нас головне знайти баланс між якістю, зручністю та доступністю».
Про процес виготовлення
Спочатку, як годиться, приходить ідея, потім починається її розбір, далі разом із дизайнером обговорюється можливість реалізації та готується перший зразок. Трапляється й таке: спочатку уявляєш собі одну річ, а на виході отримуєш зовсім іншу. Саме так зараз сталося з першим осіннім комбінезоном. Але в основному творці намагаються все максимально заздалегідь продумати.
А ось із прикрасами навпаки — часто результат відрізняється від ідеї. У процесі завжди хочеться щось додати, поліпшити. І нехай на виході інша, зате більш цікава прикраса!
«NZlook несе в собі філософію стильною і впевненою дівчини, яка не боїться експериментувати, любить своє тіло, цінує комфорт і якість. Наша клієнтка — це наш друг, ми намагаємося зробити все від нас залежне, щоби покупець був задоволений своїм вибором».
Про зміни
2017 рік став переломним у житті бренду. Було прийнято рішення повністю змінити напрям, зробивши основний акцент на виробництві одягу. Такі плани з’явилися рік тому, але бажання було завжди, зізнається Наталія. «Це дуже цікава ніша. При наявності величезної конкуренції однаково хочеться показати свої ідеї та знайти свою цільову аудиторію. Поки думка визрівала, ми знаходили майстрів, конструкторів, вивчали ринок, проводили опитування. Думали спочатку створювати тільки один продукт — комбінезони. Але в підсумку вирішили не обмежуватися і плануємо робити різні речі. Єдине що можемо сказати точно — це буде жіночий одяг. Принаймні поки».
«Однозначно в нашому бренді ніколи не буде вульгарного і відвертого одягу».
Про натхнення
«Муза може приходити з різних джерел: це й подорожі, і фільми, і моніторинг аудиторії. Звичайно, ми аналізуємо тенденції і тренди, і все ж намагаємося знайти свій, відмінний від інших, стиль».
CEO & Designer NZlook Наталія Загрійчук. Фото Анни Михайличенко
Про цілі
Сьогодні зарубіжний мас-маркет уже не так радує споживача, і саме тому український продукт став особливо цінним. Для NZlook це вдалий збіг часу й бажання. Вони прагнуть стати одними з лідерів і твердо закріпитися на внутрішньому ринку. А там, хто знає, можливо, вийдуть і за межі :)
Помилуватися виробами й купити можна тут:
www.nz-look.com
https://www.instagram.com/nz_look/
https://www.facebook.com/nz.look