Останнім часом продукція українських виробників завойовує все більше і більше прихильників. І тут мова не стільки про тренд купувати «своє» вітчизняне, скільки про якість таких виробів. Тим більше, коли йдеться про взуття. Якщо з одягом модники, певно, можуть піти на маленькі компроміси (купити трошки менший розмір, або десь щось підшити в разі потреби), то зі взуттям так не вийде. Коли тобі не зручно ‒ ти вже нічого не вдієш. А якщо тобі зручно? Якщо ти повністю задоволений результатом? Так буває?
От про це і є наша сьогоднішня розмова з брендом українського взуття Kasandra.
Невеличке пояснення для тих з вас, друзі, хто ще не знає марку ‒ Kasandra ‒ це жіноче та чоловіче взуття, виготовлене вручну (!).
Вступне слово
Чесно кажучи, перше, що мене зацікавило, звідки така назва. Виявилося, що ім’я підбирали дуже ретельно, за декількома критеріями: воно мало демонструвати любов до подорожей та бути красивим ‒ естетично та гармонійно пасувати до марки взуття.
Наше основне досягнення з моменту існування бренду ‒ це кількість жінок, які носять наше взуття, чим підтверджують якість та стиль бренду.
Індивідуальні замовлення
Компанія «Kasandra» існує з 2006 року і займається в основному виробництвом жіночого та чоловічого повсякденного й модельного взуття. Але, існує ще один напрямок діяльності – це взуття на замовлення. За словами власників: «На даному етапі це не пріоритетний напрямок нашої діяльності в силу того, що індивідуальний пошив ‒ дуже трудомісткий процес. Проте саме індивідуальний пошив дозволяє задовольнити потребу у взутті тих, хто має проблеми чи нестандартні побажання».
У шоу-румах бренду завжди є люди, які щось приміряють, обирають, дивляться, запитують, замовляють. А команда Kasandra впевнено стверджує, що їх асортимент дозволяє охопити необмежений віковий діапазон, окрім, на жаль, дитячого взуття.
Для тих, хто хоче дізнатися з яких етапів складається процес виготовлення індивідуального замовлення, Kasandra відчиняє таємничу завісу і каже, що все, насправді, дуже просто J «Обговорюються бажання, добираються матеріали, знімаються мірки ‒ процес переходить на фабрику: а далі дизайнер, лекала і пошив. Кінцевий результат ‒ задоволений клієнт отримує свою пару!». Виробництво в середньому займає від 1 до 3 тижнів (в залежності від завантаженості цеху).
Матеріали
Прихильники шкіряного взуття – радійте, адже торгівельна марка Kasandra використовує виключно натуральну шкіру з України, Польщі, Італії. Всі матеріали належного рівня якості та відповідають високим вимогам, які висувають власники бренду.
Увага до деталей, як у виробництві, так і в сервісі – те, що відрізняє нас від інших брендів.
Взуттєва ніша в Україні
«Будь-який бізнес в Україні не є легким, ‒ каже Ірина, співвласниця Kasandra, ‒ проте, якщо з відповідальністю ставитись до того, що ти робиш та стежити за якістю ‒ все буде добре. До того ж, ми вважаємо, що сучасні українські виробники мають гідний рівень і здатні конкурувати зі світовими».
Плани
Своїми основними завданнями на наступні декілька років Kasandra називає вдосконалення жіночого модельного ряду та напрацювання лінійки чоловічого взуття.
Наостанок хочеться зауважити, що окрім взуття в магазинах представлені жіночі сумки, різноманітні аксесуари (гаманці, візитниці, картхолдери, ключниці), чоловічі та жіночі ремені.
NA SOBI
Нещодавно Kasandra пройшла випробування проектом «NA SOBI» J Нагадуємо читачам, що колектив ZRK, який активно цікавиться українськими брендами, вирішив проекспериментувати та створити щось незвичайне. Ми поєднали українські марки одягу, прикрас, взуття, косметики тощо, і на виході отримали абсолютно новий продукт, направлений на популяризацію українського.
Поцікавитися деталями проекту можна на сторінках нашого блогу.