Без сумніву, товари, зроблені своїми руками, мають суттєву прерогативу над типовими, які у побутових розмовах отримали назву "конвеєрної". Але за умови неправильної подачі оригінальної продукції у мережі її можуть і не помітити. До вашої уваги низка практичних порад від спільноти "Золоті руки", які сприятимуть не лише популяризації рукодільної продукції українських майстрів у Інтернеті, а й якісно покращуватимуть рівень продажу у вашому магазині.
Фото Вікторії Марус
1. Назва роботи.
Вкажіть повну та зрозумілу назву роботи, щоб полегшити процес пошуку за ключовими словами.
До прикладу:
Брошка “Вишеньки” або Шапка “Дракон” - правильна назва.
“Брошечка” або “Дракон” - назва неправильна.
Здійснюючи пошук, користувачі вводять загальні назви виробів, які мають на меті придбати. Робота з назвою “Брошечка” чи “Дракон”, можливо, і гарно звучить, але користувач, який введе у пошуку запит “брошка” чи “шапка” їх не побачить.
2. Короткий опис.
Короткий опис допомагає при пошуку вашої роботи у зовнішніх пошукових системах. Кожен опис має бути унікальним та стимулювати до дії (здійснення покупки Вашого виробу).
Наприклад, для іграшки “Зайчик” короткий опис буде таким: Іграшка зайчик ручної роботи, зроблена з 100% бавовни. Іграшка для дітей від 2 років висотою 30 см.
Такий опис дасть вичерпну інформацію про те, який це виріб, із чого він виготовлений та яке його призначення.
3. Деталі роботи.
На відміну від короткого опису, деталі роботи повинні нести більш інформаційний характер. Тут ви можете подати максимальну кількість інформації про свій виріб та його переваги над іншими однотипними виробами. Окрім цього, пропонуємо вам публікувати власні цікаві історії, пов’язані із ідеєю та процесом створення виробу, тощо.
УВАГА! Будь-яка рекламна інформація, зокрема, посилання на зовнішні сайти, особисті контакти, суворо забороняється і відразу ж блокуватиметься адміністратором ресурсу.
4. Матеріали.
Правильно заповнене поле із повним переліком матеріалів, з яких виготовляється виріб, полегшує процес пошуку Ваших робіт. До прикладу, якщо користувачеві потрібні вироби з міді, ключовим словом для пошуку, буде “мідь”.
5. Термін виготовлення.
Заповнюйте дане поле, фіксуючи максимально точний час, щоб клієнт, який хоче замовити Вашу роботу, мав необхідну інформацію про термін його виготовлення. Це особливо важливо для користувачів, які шукають подарунки до тих чи інших свят, важливих дат і мають певні часові обмеження.
6. Ключові слова.
Вводьте максимально точні слова, які описують вашу роботу. З допомогою правильно підібраних ключовиків, роботу буде легко знайти в пошуку на сайті та у зовнішніх пошукових системах. Підбирайте ті ключові слова, які найбільш точно відповідають вашій тематичній групі. Також ви можете добирати максимальну кількість синонімів та варіантів українською та російською мовою.
Наприклад:“Гаманець із шкіри”.
Ключовими словами до цього виду товару є: шкіряний гаманець, гаманець жіночий, гаманець ручної роботи, купити гаманець, купить кошелек, кошельки женские, кожаные кошельки. Допомогти Вам в цій справі може сервіс від Yandex.
7. Фотографії.
Розміщуйте свої фотографії розміром не менше 560х560 px та у форматах jpg, gif, png.
Не додавайте в опис однієї роботи фото, які відображають відображають кілька робіт. Виняток становлять роботи, котрі продаються у наборі. Тут ціна вказується за увесь комплект.
Зазначимо, основне фото повинно бути не лише якісним, але й ефектним, спрямовуючи потенційного покупця до здійснення замовлень. Окрім основного фото свого виробу, обов’язково додавайте ще кілька світлин із різних ракурсів для того, аби користувач міг роздивитися найдрібніші деталі і, відповідно, зробити свій вибір. Хороша композиція фотографії акцентує увагу користувача, а, отже, сприяє купівлі в майбутньому. Якщо є сумніви з приводу доцільності тих чи інших елементів у композиції, пам’ятайте, що завжди можна скористатися кращими традиціями мінімалізму.
Фото Адріани Фешак
8. Ціна.
У випадку, якщо ціна виробу залежить від розміру, матеріалів, нявності додаткових елементів, тощо, обов’язково подавайте необхідну інформацію у “Деталях”.
Додамо, що ціну необхідно вказувати за ті вироби, які зображені на фото, не враховуючи композиційних елементів.
9. Рекомендації по догляду.
З метою уникнення непорозумінь, що можуть виникнути внаслідок неправильної експлуатації товарів, необхідно чітко зазначити основні рекомендації по догляду за ними.
Дотримуючись усіх вказівок, Ви завоюєте довіру як потенційних, так і постійних клієнтів до свого магазину. Не варто також ігнорувати основну інформацію про магазин, зокрема, категорію "Про себе" - тут ви з впевненістю можете розповідати про власні вподобання, успіхи та іншу,на ваш погляд, цікаву інформацію. Звісно ж, більшість вищезазначених порад можуть втратити свою актуальність, якщо перед цим ви не врахували основного фактору – ексклюзивності власного товару, його оригінальності, високої якості та, звісно, ж практичності в окремих випадках.
Бажаємо ефективних продажів і, звісно ж, творчого розвитку разом із порталом “Золоті руки”.