Каталог

І в голові, і на папері: 7 кроків до реалізації креативної ідеї

Усе хороше має властивість закінчуватися. А вже особливо швидко, коли мова йде про святкові зимові дні, які ви навряд чи провели за улюбленим рукоділлям. Новорічні свята залишили свій слід не лише у гаманці, а й, мабуть, у голові. Принаймні мені завжди важко зібратися з силами і розпочати ідейний процес – на це завжди потрібна своєрідна реабілітація. 
 
Тому, до вашої уваги переклад свіжої статті про те, як зробити так, щоб ваші цікаві ідеї, проекти не залишилися лише у вашій голові, а таки вийшли на поверхню і стали корисними для інших. 
 
Креатив, як продукувати ідеї фото 2

Розбийте проблему на складові

Уявіть свою соціалку, що в ній є, чого немає. Що вона робитиме, а що ні. Кому вона буде цікава, а хто пройде стороною. Так ви знайдете бар'єри для реалізації своєї ідеї і вам буде простіше почати.

 

Зробіть цю проблему особистою

Подумайте, а чи будете ви самі користуватися своїм творінням? Можливо, ви хочете зробити купу функцій заради функцій і нічого більше. Тобто ви покажете, що начебто можете, а аудиторія пройде повз. Поставивши себе на місце пересічного споживача, а не творця, ви побачите картину зовсім по-іншому. Якщо вам здається, що ви на 100% обізнані, знаєте, про що думають люди, то ви глибоко помиляєтеся.
 

Завжди є люди , які будуть вам корисні

Іншими словами, не вирішуйте проблему самотужки. Це не означає, що потрібно все віддати комусь і пустити на самоплив. Ні в якому разі! Просто завжди є люди, які роблять схожі речі, або мають досвід створення, хай навіть ваші родичі. Наприклад , ви не зможете зробити соціалку поодинці. Вам потрібні дизайнери, маркетологи, продавці певних матеріалів та інші дуже корисні люди. Ви можете і самі освоїти ці професії, але на цеможуть піти роки, а ідея від вас піде. Простіше мати підтримку компетентних людей, у яких є свої зв'язки в професійних колах. Вони швидше за вас зможуть вирішити певну технічну проблему чи іншого роду.
 
Креатив, як продукувати ідеї фото 3

Вирішивши обговорити ідею , спочатку розійдіться

Для генерації додаткових ідей, які б корелювали з вашою, ви, швидше за все, вдавайтеся до мозкового штурму. Тобто, придумуйте ідеї колективно. І тут є один важливий момент: будь-яка дискусія може перерости в конфлікт, з яким потім доведеться щось робити. Адже у кожного є своє бачення проблеми, а ваша точка зору не завжди правильна. Щоб такого не виникало, просто розійдіться. Запропонуйте проблему і нехай учасники наодинці запишуть свої рішення, які прийдуть їм в голову в найближчі 10 хвилин. У цієї затії є 2 незаперечних плюса. По-перше, ви залучаєте інтровертів, тобто людей, які не захочуть озвучувати свої ідеї при великому скупченні людей. По-друге, маючи вже записані ідеї, люди не збиваються в групу навколо чиєїсь думки, так як вже продумали своє рішення.
 

«Резюмуйте» ідеї

Це резюме повинно виглядати як невеликий документ, що містить такі речі: як люди дізнаються про те, у що вилилася ваша ідея, і як вони зможуть це спробувати ; які ресурси і витрати потрібні для реалізації ідеї; і як ця ідея зможе знайти стабільність . Під стабільністю розуміється результат вашої ідеї, який не розвалиться за наступні пару днів. Вигода від такого резюме очевидна: воно допомагає переглядати вже існуючі рішення проблем, що дозволить не зациклюватися на старому, а придумати щось нове.
 

Створюйте поле для розвитку

У вашій ідеї, наскільки б цікавою вона не здавалася на папері, завжди будуть спірні моменти, над якими треба працювати. Озвучені  7 кроків створять ці моменти, а ваше завдання - виявити, чому ви можете навчитися при їх вирішенні. Адже в будь-якій справі можна чогось навчитися, а якщо ви серйозно візьметеся за реалізацію  ідеї, то тут поле для розвитку буде нескінченним.

КРОК 7

Найголовніше, що потрібно усвідомити - для реалізації будь-якої ідеї, навіть дуже невеликої , доведеться попрацювати. Адже, коли у вас виникає маленька ідея про те, що ви хочете їсти, вам доводиться здійснювати зусилля і дійти до холодильника. А зусилля пропорційні ідеї . Тобто, чим масштабніше ідея, тим більше сил і часу потрібно на її реалізацію.
 
Креатив, як продукувати ідеї фото 4
 
Автор - ILAN MOCHARI
 
14.05.2016

Рекомендовані статті:

Ідеї ​​для подарунків, добірки від редакторів, нові тренди — отримуйте на свою поштову скриньку.