Про те, як зробити свій хендмейд-бренд успішним та відомим, написано чимало корисних матеріалів. Однак втілити усе це в реальність куди важче, аніж прочитати ряд матеріалів про чужий успіх. Та як би там не було, історія власної справи починається не лише з непереборного бажання та ентузіазму, а й з хорошого аналізу чужого досвіду - як основних помилок, так і здобутків.
Цього разу ми підготували для вас рукодільну історію шведських братів Луханко, які разом із своїм кращим другом стали засновниками денім-бренду "Blue Highway". Навіть будучи справді успішними у своїй справі, хлопці продовжують шити джинси вручну.
Своєрідна пристрасть до джинсу у братів Луханко була з дитинства і виражалася не тільки умінням вибрати хорошу пару штанів. Дугласа і Хампус цікавила сама історія деніму: як джинси кроїлися в часи Леві, тодішні зразки матеріалу і старі моделі. Цей затятий інтерес з часом прийняв форму блогу під назвою "Блакитна дорога" ("Blue Highway"), де вони стали обговорювати вінтажний денім та культурні передумови для тієї чи іншої моделі джинсів. Простіше кажучи - почали хлопці з блогу, а за основну ідею свого бізнесу взяли виготовлення джинсової продукції із присмаком якісного ретро.
Незважаючи на те, що містечко Ескілстуна , звідки вони родом, дуже маленьке, першу вінтажну швейну машинку хлопці знайшли просто - в оголошенні місцевої газети. Дякуючи багатому індустріальному минулого міста знайти старовинну машинку і справді не було проблемою. До братів приєднався друг Фредерік. Разом хлопці хотіли, щоб вінтажними були не тільки засоби виробництва, а й самі матеріали, які вони використовували, тому рулони деніму вони вирішили видобувати на занедбаних складах. Спочатку доводилося закупляти окремі екземпляри на eBay, але з часом їм вдалося налагодити зв'язок з парою спеціалізованих постачальників.
Усю свою продукцію наполеглива шведська трійця шила і продовжує шити вручну, в майстерні свого магазину Unionville, який продає ще кілька марок місцевих ремісників, так само як і поважний Levis . На кожну пару джинсів йде близько 6 годин, протягом яких хлопці не перестають насолоджуватися своєю роботою. Попри шалений успіх джинсів, шведи не схиляють капелюха перед конвеєрами і продовжують ретельно створювати кожну пару джинсів вручну. «Блакитна дорога ніколи не братиме за основну мету гроші. Процес створення та повага до матеріалу - це для нас все ... тому наш бренд назавжди залишиться ручним», - кажуть успішні хендмейдери.
Усі права на фото, відео, використані у статті, належать їх власникам. Вони використані з метою творчого натхнення.