Життя — абсолютно непередбачувана річ. Неможливо вгадати в який момент усе зміниться до невпізнання. Головне — не розгубитися, а з ентузіазмом безстрашно пірнути в незвідані, але такі привабливі глибини.
Історія бренду «Crazy horse» — це розповідь про натхнення, пориви і творчі одкровення. Про осяяння, легке, як подих весняного вітру, як перший весняний дощ, після сірої зими.
З такою ліричною нотки починається інтерв’ю порталу zrk.in.ua з засновниками торгової марки.
«Crazy Horse увірвався в нашу буденність, перевернувши з ніг на голову все: плани, цілі, цінності, спосіб мислення і світогляд.
Коли ти понад десять років працюєш в офісі, де все чітко, злагоджено і структурно, складно вже щось глобально змінити і придумати нове.
Важко змінити себе, особливо, коли тобі трохи за тридцять.
Але в якийсь зі своїх буднів ми зрозуміли, що офісні сорочки нам уже занадто малі, або ми трошки стали сміливіше, і, не обертаючись, не обдумуючи, не будуючи стратегій, в один вечір, в одну годину побачили нашу конячку, нашу Crazy Horse і зрозуміли, що ми вже ніколи не будемо колишніми :)».
Перші два листи шкіри чорного й коричневого кольорів, які придбали хлопці, називалися crazyhorse — сорт шкіри, часто використовуваний у виготовленні сідел і взуття.
Роздумуючи над назвою, команда перебирала в голові всілякі співзвуччя, підшукуючи щось, що могло б бути простим і водночас легким для запам’ятовування.
«Інсайт настав коли ми, подивившись один на одного, майже в один голос сказали: «Так ось же воно, ім’я, воно поруч, знаходиться в цих двох листах ароматної, шорсткою, теплої шкіри».
Так почалася історія Crazy Horse завдовжки в тисячу миль, кроків, натхнень.
Стиль
Три визначальні особливості бренду:
1. Доступність.
Прагнення зробити продукт популярним серед охочих поповнити свій гардероб стильними і якісними речами з натуральної шкіри.
2. Простота.
Скандинавська простота й лаконічність дизайну, чіткість ліній і мінімалізм у деталях.
3. Якість.
Першосортна шкіра без підкладок та замінників від найкращих виробників. Гранична увага процесу розкрою й пошиття.
«Ми робимо товар, який буде надійним супутником не один сезон, а, можливо, й не один десяток років. Наші вироби — це класика, яка завжди в моді».
Творчий процес
Створення будь-якої моделі Crazy Horse починається з натхнення та ідеї дизайнера. Згодом задум матеріалізується в ескізах і малюнках, а вже потім переноситься на лекало. Паралельно підбирається найбільш відповідна шкіра і фурнітура. Потім майстер вручну кроїть майбутній виріб, і приступає до пошиття.
Покупець бренду багатогранний. Найчастіше, це люди, які цінують легкість, надійність і мінімалізм.
В асортименті є товар для будь-якого віку. Це можуть бути й рюкзачки для підлітків, місткі тоут для леді й надійні портфелі для чоловіків.
Кожен виріб має свою унікальну історію і свій процес створення. Негласно в кожного продукту є своє ім’я, яке найчастіше викликає асоціації з першоджерелом, з людиною, для якої річ уперше була пошита.
Музою для хлопців є природа у всіх її проявах. Багато задумів народжувалися то на Балтійському суворому узбережжі, з його безкрайніми пляжами, то на вершинах Карпат, з їхнім буйством фарб і зміною погоди. А деякі вироби несуть у собі аромати трав і прянощів теплого й ласкавого Середземномор’я.
Яких речей ніколи не буде в «Crazy horse»?
- Зараз нам ближче мінімалізм у деталях і кольорах. Ми впевнені в тому, що наші речі будуть завжди популярні. Але, звичайно, модні тенденції та напрямки не вислизають від нашої уваги. Можливо, завтра Crazy Horse буде блищати стразами й переливатися золотом в одній із лінійок :)
Творчі плани?
- Шукати натхнення для своїх виробів у природі, людях, подорожах, нових знайомствах і приємних бесідах.
Отримувати заряд позитивних емоцій від відгуків улюблених клієнтів, від їхніх щирих фотографій і теплих подяк.
Бути надійним другом і супутником!