Англійський стиль, практичність, елегантність 50-х років, приправлені любов’ю й ніжністю, втілилися в кращому українському домашньому текстилі. Потрапити у світ красивих фартухів, піжам і халатів легко, досить назвати точну адресу — «Зайкина улица».
Знайомтеся, Ірина Шейко — дизайнер і творець бренду. За освітою фінансист і маркетолог. Завжди хотіла мати власну справу, й у 2012 році заснувала хобі-бізнес, який згодом переріс у майстерню текстилю «Зайкина улица». Текстильні вироби для кухні та господарства, декор та аксесуари успішно продаються не тільки в Україні, але й по всьому світі.
Старт
«Все почалося з фартуха і грілки для чайника, які я пошила для благодійного кондитерського фестивалю. На продаж вони виставлені не були, але з мене їх буквально зняли захоплені люди! Тоді я прийняла рішення розвивати саме текстильний напрям. Фартухи, до речі, досі є візитною карткою «Зайкиной улицы»: у нас є кілька колекцій кухонного текстилю для жінок, чоловіків і дітей. Але у 2015 році народилася нова лінійка, і ми вийшли на ринок текстилю для дому. Цей напрям зараз активно розвивається — незабаром ми презентуємо вже четверту колекцію халатів і піжам».
Насамперед було планування, пошуки постачальників, підбір швачок, розробка моделей. До 2014 року Ірина поєднувала роботу над власним проектом із роботою в офісі, тому було важко приділяти багато часу власному дітищу. «Я була й дизайнером, і бухгалтером, і фотографом, і SMM-менеджером, і навіть кур’єром!».
Найскладнішим було налагодити робочі процеси і знайти «своїх» людей. Спочатку формат бренду припускав співпрацю зі швачками і приватними ательє, але час показав нераціональність такого партнерства. Було прийнято рішення методом проб і помилок шукати швейні підприємства з достатніми виробничими потужностями. Зараз над «Зайкиной улицей» працює невелика команда, і цикл «дизайн — закупівлі — пошив — знімання — презентація колекції» запускається кілька разів на рік.
Вироби
В основному використовуються тканини європейського виробництва, а самі матеріали підбираються, з огляду на властивості, необхідні продукту. Більшість фартухів виконано з британської бавовни й льону. Працювати з такими тканинами одне задоволення: вони приємні на дотик, тримають форму і відмінно перуться. Традиційно для lounge колекції вибирається віскоза й бавовна — Ірині здається, що з цих матеріалів виходять затишні піжами й домашній одяг.
А серед халатів найбільша різноманітність — натуральна бавовна, ніжна віскоза, напівпрозорий шифон, м’який креп або шовковистий сатин.
Зразки тканин: весняна колекція фартухів 2017
«Дизайном займаюся тільки я. Дуже люблю цей процес: ретельно обираю матеріали і фурнітуру, у разі потреби раджуся з технологом. Буває, подовгу сиджу над зразками, комбіную, змінюю компоненти — і раптово все складається як конструктор».
«Мені здається, кожен може знайти щось особливе на «Зайкиной улице» — у нас є дуже різнопланові колекції. Наприклад, фартухи ми випускаємо однотонні, мереживні, з помітними принтами, лляні, фемілі луки для жінок, чоловіків і дітей. Ми також виготовляємо фартухи для кондитерів, флористів, художників, ресторанів і кафе.
З появою лінійки халатів і піжам наша аудиторія значно збільшилася — тепер до нас за подарунками все частіше приходять чоловіки.
Також особливу увагу ми приділяємо нареченим, які замовляють у нас набори халатів для дівич-вечорів або ранку перед весіллям».
На «Зайкину улицу» сильно вплинув період, коли Ірина жила в Англії. Там вона відкрила для себе традиційні англійські полуденні чаювання, навчилася розбиратися в англійському фарфорі та навіть стала його колекціонувати. Поєднання нових хобі та любові до стилю 50-х років породило естетику торгової марки.
«Зайкина улица — лайфстайл бренд. Ми робимо вироби з великою любов’ю й увагою до деталей, тому що знаємо, що нашими фартухами, халатами, піжамами й аксесуарами будуть користуватися в особливі радісні моменти життя. Чи то приготування обіду всією сім’єю, чи неспішне перегортання журнальних сторінок у ліжку, ми хочемо, щоби наші клієнти отримували задоволення від речей «Зайкиной улицы»!
«Я роблю все можливе, щоби мій проект відрізнявся не тільки якісними тканинами і продуманими моделями, але й чудовим європейським сервісом».
Де черпаєте натхнення?
- Безденне джерело — це блошині ринки і фестивалі антикваріату. Моє останнє захоплення — реставрація антикварних меблів. Люблю знаходити потенціал кожної речі й розкривати його!
Одним із моїх найулюбленіших художників і дизайнерів текстилю є Вільям Морріс. Я обов’язково відвідую пам’ятники архітектури, до яких доклала руку ця геніальна людина. Коли-небудь я обов’язково зроблю колекцію на його честь!
Чим найбільше пишаєтеся?
- Важко сказати, я не хвастовита людина й завжди прагну бути ще кращою, ще сильнішою й ще швидшою :)
Але я точно дуже пишаюся своєю командою — у нас один за всіх і всі за одного. Бували різні історії: якось ми встигли з нуля відшити комплект із дванадцяти фартухів (виробництво знаходиться в Сумській області), дивом привезти їх до Києва й доставити, індивідуально і святково запаковані, клієнтці всього за 12 годин!
Яких речей ніколи не буде у Вашому бренді?
- Ніколи — це дуже сильне слово. Бренд розвивається разом зі мною і клієнтами, ми стежимо за трендами й новими технологіями. Ніколи не буде неякісно виготовлених виробів, кривих стібків, ниток, що стирчать. А в іншому я готова експериментувати!
Творчі плани на найближче майбутнє?
- Планів дуже багато! Наприкінці квітня ми випустимо свіжу колекцію фартухів, а в червні плануємо презентувати нову лінійку халатів: у нашій колекції з’являться мереживні моделі неймовірної краси! Після презентації буду приступати до роботи над Різдвяною колекцією — таке в нас замкнене коло. Також я вже близько півроку розробляю нову для «Зайкиной улицы» лінійку аксесуарів, але поки хочу тримати інтригу :)