Цілком зрозуміло, що участь у handmade-виставці - напрочуд серйозний крок для рукодільника. Вийти за рамки інтернет-продажу і дати можливість покупцеві на власні очі побачити ваш ексклюзивний товар - річ відповідальна, але не смертельна, якщо ви підготуєтеся заздалегідь.
Пропонуємо вашій увазі кілька простих порад, які, маємо надію, допоможуть гідно презентувати свій бренд на "святі рукоділля".
1. Якщо у вас є можливість, підготуйте для свого стенду хороший, якісний банер з вашим логотипом, назвою вашого бренду або просто вашим ім'ям.
2. Якщо виставка розрахована на 2 або навіть 3 дні, подбайте про актуальність інформації на кожен день. Розплануйте кожен день участі так, щоб Ваш стенд привертав увагу як новоспечених гостей, які прийшли тільки на другий день, так і відвідувачів, яких Ви вже зустрічали напередодні. Оновлюйте стенд, готуйте нові сюрпризи для відвідувачів.
3. Запропонуйте людям сфотографуватися на тлі вашого стенду. Чудовий прийом рекламників. Для того, щоб це зробити, у вас повинен бути якийсь спеціально заготовлений костюм, прикольний аксесуар. Що зробить сучасна людина після того, як сфотографується? Правильно, викладе своє прикольне фото в соцмережу. Разом з вашим логотипом і назвою на стенді.
Також на подібних виставках часто можна побачити, як дітям розмальовують обличчя і відпускають задоволених дівчат - хлопчаків до батьків. Упускаючи дуже просто реалізовану можливість безкоштовного піару - запропонувати сфотографувати дитину з майстром на фоні стенду .
І звичайно ж, не втрачайте можливості сфотографувати задоволених покупців у ваших виробах на фоні стенду.
4. Ярмарок-виставка - це ще додаткова реклама, потрібно взяти побільше візиток, флаєрів. Дуже часто покупці і просто перехожі просять контактну інформацію, щоб мати можливість зв'язатися з майстром і після виставки. Викладіть на краю виставкового столу свої візитні картки.
5. Продумайте, чи будуть у вас цінники, багато хто не використовує їх, а ціну озвучує при питанні від покупця. Але не кожен клієнт готовий перепитувати і відволікати майстра, краще все-таки клеїти цінники або вказувати відразу на бірці виробу.
6. Одна з найпоширеніших проблем - це відсутність здачі у майстра, тому необхідно запастися дрібними купюрами і копійками. Дуже часто спостерігаєш картину, коли покупець чекає, а майстер бігає і змінює купюри. Або як варіант - запастися недорогими дрібничками і пропонувати їх замість здачі, в крайньому випадку.
7. Організаційний момент: вдома, за тиждень до виставки, бажано провести генеральну репетицію на кухонному столі і закарбувати готовий результат. Це дає можливість по фотографії швидко і без нервів розкластися перед початком виставки.
8. Сядьте і заспокойтеся. Ми завжди чекаємо від себе чогось неможливого і ставимо собі надзавдання. Але ми ж не знаємо, де межа наших можливостей? Тому не треба панікувати. Все в порядку, все в нормі, працюйте у своєму звичному режимі.
Друзі, хто вже має чималий досвід участі у подібних заходах? Поділіться порадами.
P.S. Користуючись нагодою, радо запрошуємо вас на виставку-handmade "Золоті руки".
Права на фото, використані у статті, належать їх власникам. Вони використані з метою творчого натхнення.