Якщо ви хочете створити хороший бізнес на своєму хобі, найпростіше почати із розміщення своїх робіт на торгівельних інтернет-майданчиках для майстрів. Це дасть вам відразу кілька переваг.
1. Швидкість і легкість старту
Вам не потрібні спеціальні знання, досить буде 5 хвилин для реєстрації та 20 хвилин для розміщення фотографій ваших робіт.
2. Можна почати не маючи своїх ресурсів
Для того, щоб обрости власними ресурсами (сайтом, блогом, спільнотою в соціальних мережах, своєю майстернею), потрібен час. Поки ви ними не обзавелися, можна використовувати торгові майданчики для майстрів. Більшість з них пропонує безкоштовну реєстрацію та розміщення певної кількості робіт для продажу.
3. Охоплення великий цільової аудиторії
Як показує статистика одного тільки Яндекса, через пошуковик за місяць користувачі вводять 150.000 запитів зі словами «ручна робота»! Всі вони ваші потенційні клієнти. Навіть якщо частина з них - це рукодільниці, не бентежить. Як показало проведене редакцією опитування, до 70% рукодільниць із задоволенням купують вподобані роботи інших майстрів. Розміщуючи свої роботи на розкручених торгівельних майданчиках ви автоматично потрапляєте в поле зору своїх потенційних покупців.
4. Просування і реклама чужими силами
Кожен власник торговельного майданчику зацікавлений залучити відвідувачів на свій сайт. Для цього він всіляко його рекламує і просуває в пошуковиках. Розміщуючи свої роботи на подібних майданчиках, ви привертаєте увагу до своєї творчості за рахунок чужих зусиль.
5. Додаткові інструменти
Кожен майданчик прагне запропонувати майстрам додаткові можливості у вигляді різних інструментів реклами і бонусів. Наприклад, інтернет-портал "Золоті руки" пропонує своїм майстрам створювати тематичні колекції, які розміщуються на головній сторінці сайту. Це дає можливість бути завжди на виду у відвідувачів сайту. Також є можливість в кожному оголошенні розміщувати відео-ролики і рекламуватися в офіційних шрупах у соцмережах.
Чим більшу кількість торговельних майданчиків ви охоплюєте, тим більше ви збільшите свої можливості і швидше почнете продавати вироби ручної роботи.
Але пам'ятайте! Не досить один раз розмістити свої роботи і забути про них. Потрібна постійна активність, додавання новинок, коментування і участь в обговореннях.
Із журналу - "Handmade-бізнес"