Сьогодні чимало брендів і майстрів, що самотужки виготовляють подібні речі, впевнено відійшли від класичного розуміння чорного метелика. Символ тонкого смаку і високого статусу вмить перетворився не лише на невід'ємний елемент гардеробу, як у чоловіків, так і у жінок. Власне, останні цього року нарекли його одним із трендів. Метелика носять не лише із чорним смокінгом, а й з улюбленими джинсами, спідницями, що там казати - іноді взагалі без жодного одягу.
З огляду на це, цілком зрозумілим є той факт, що метелик набув певних модифікацій у своїх відтінках та фактурі.
Так, до вашої уваги підбірка цікавих і пізнавальних фактів про цей красивий і популярний аксесуар.
Додамо, що інформація супроводжується світлинами робіт майстрів нашої спільноти - Данила Пасько та Ірини Проп.
1. Вперше подібна форма зав'язування краватки з'явилася під час прусських війн XVII століття - цікаві та новаторські на ті часи стилі носили хорватські наймані солдати, що використали метелика, як зажим між двома відкритими кінцями коміра сорочки.
2. Сучасний вигляд краватки-метелика з'явився після прем'єри легендарної опери італійця Джакомо Пуччіні «Чіо-Чіо -сан», під час якої на всіх музикантів оркестру краватка була зав'язана саме таким чином.
3. Жінки почали носити метелика в 1930-ті роки, коли Марлен Дітріх з'явилася у метелику у фільмі «Марокко». З тих пір вона вважалася ознакою артистичної богеми та екстравагантності.
2. Сучасний вигляд краватки-метелика з'явився після прем'єри легендарної опери італійця Джакомо Пуччіні «Чіо-Чіо -сан», під час якої на всіх музикантів оркестру краватка була зав'язана саме таким чином.
3. Жінки почали носити метелика в 1930-ті роки, коли Марлен Дітріх з'явилася у метелику у фільмі «Марокко». З тих пір вона вважалася ознакою артистичної богеми та екстравагантності.
4. Тільки краватка-метелик має таке поняття, як почерк зав'язування. Як і почерк при письмі, почерк зав'язування вузла у кожної людини індивідуальний. Кажуть, що раніше, по краватці-метелику фахівці навіть визначали, кому він саме належить.
5. Класичний розмір краватки-метелика - від 35 до 50 см (залежно від ширини шиї і висоти коміра сорочки).
6. Найвідомішими виробниками готових краваток-метеликів в сучасній моді вважаються паризький будинок Charvet (новаторська форма метелики з хрестом між пряжкою і крилами метелика для герцога Віндзорського в 1950-х роках - його винахід), а також лондонські ательє Duchamp і Paul Smith .
5. Класичний розмір краватки-метелика - від 35 до 50 см (залежно від ширини шиї і висоти коміра сорочки).
6. Найвідомішими виробниками готових краваток-метеликів в сучасній моді вважаються паризький будинок Charvet (новаторська форма метелики з хрестом між пряжкою і крилами метелика для герцога Віндзорського в 1950-х роках - його винахід), а також лондонські ательє Duchamp і Paul Smith .
7. У 20 столітті були встановлені поняття black tie та white tie: перше передбачає смокінг, білу сорочку і чорного метелика, а друга передбачає фрак з жилетом і білу сорочку і метелика. Цих правил досі дотримуються у суспільстві, особливо на урочистих подіях, наприклад, таких як церемонія вручення "Оскара" або вручення Нобелівської премії.
8. Прихильниками метеликів є такі відомі люди, як Чарлі Чаплін, Вінстон Черчилль, актор Джуд Лоу, Джордж Клуні, Дженсен Еклс, шоумен Іван Ургант та інші. Метелики стали своєрідною візитною карткою у кіно. Відомими носіями краваток-метеликів є Джеймс Бонд.
8. Прихильниками метеликів є такі відомі люди, як Чарлі Чаплін, Вінстон Черчилль, актор Джуд Лоу, Джордж Клуні, Дженсен Еклс, шоумен Іван Ургант та інші. Метелики стали своєрідною візитною карткою у кіно. Відомими носіями краваток-метеликів є Джеймс Бонд.
9. Так, метелик-краватка, до всього, є символом такої автомобільної компанії, як "Chevrolet". За однією з версій, засновник компанії Вільям Дюрант часто малював різні варіанти емблем для своєї фірми. Як пізніше згадувала його дочка, на багатьох малюнках була зображена краватка-метелик, а кінцевий варіант був стилізацією саме цього аксесуара.
10. Найяскравіший приклад використання метеликів - логотип журналу Playboy, той самий відомий кожному кролик у краватці-метелику. Цікавий факт: журнал продає ліцензію на використання своєї символіки. Тільки в 2002 році Playboy отримав $ 13,2 млн. за продаж свого логотипу, а сторонні компанії з його допомогою заробили $ 350 млн., в основному на ланцюжках і жіночих майках.