Рослини та тварини завжди були площиною, яка найкраще відображає ідентичність Еллен Джеветт.
Природні лінії та форми є постійним джерелом стану завороженості та глибокого естетичного задоволення для скульптора. Еллен Джеветт каже, що на перший погляд її роботи відображають прозове сприйняття природи - як джерела тихої ностальгії, яку збалансовує внутрішній досвід “дикості”.
З цієї точки зору роботи Еллен Джеветт видаються відстороненими, чужими та байдужими. Такого сприняття не оминути, однак сама скульптор хотіла би куди більшого заглиблення у її світ з боку споглядачів/цінителів.
Під час глибшого розгляду кожної “істоти” споглядач може віднайти фриз, на якому є знайомі теми: як абразивне одомашнення, так і безапеляційне домінування, яке зм’якшене у рельєфі. Ці ознаки не лише проглядаються у виробах, але й конкретизуються у процесі ліплення.
Кожна скульптура зроблена із використанням техніки нашарування: за допомогою незліченних крихітних компонентів. Більшість цих компонентів є мікрокосмічними відтвореннями рослин, тварин, предметів. Деякі із них прекрасні, деякі - гротескні, а деякі - фантастичні.
Елемент маси, який фундаментально прив’язаний до скульптури, не відкидається скульптором, однак закони гравітації припиняють діяти в повну силу.
Особливість кожної скульптури полягає у загальній сумі її невеликих скульптур, які є оповідачами, зверненими до очей, які на них дивляться. Еллен у кожній деталі буквально скандує згадати про поняття макрокосму.
З плином часу Еллен Джеветт може відслідкувати те, що її скульптури розвиваються, щоб мати більшу емоційну навантаженість ціною меншої фізичної субстанції.
Елемент маси, який фундаментально прив’язаний до скульптури, не відкидається скульптором, однак закони гравітації припиняють діяти в повну силу.
Зчитуючи розповіді, які містить кожна частина скульптури, споглядач змушений визнати їхню емоційну важкість в проявах крихкості, неосяжності та незбагненності.
Майстер прислуховується до інтуїтивного: під час виявів труднощів у дизайні вона віднаходить простоту у виконанні. Кожна деталь найдрібнішої філіграні довільно змодельована вручну.
У кожній деталі точно врівноважується хаос. Всеосяжна естетика стукає у двері реалізму, однак рука художника ніколи навмисне не стирається; мазки і відбитки пальців помітні у великій кількості.
Навіть сам нарратив кожної окремої скульптури приховує певною мірою анархію, оскільки він рідко буває структурованим.
Еллен Джеветт припускає, що скоріш за все вона намагається досягти стану струменю для того, щоб творити прогресію рідини мимовільних образів. Хоча вони й проявляються у ефемерних формах та істотах, однак діалоги та зв’язки між ними витворюються цілком органічно.
У дусі сюрреалізму цей психологічний підхід до художнього висловлювання створює рясне мереживо особистих архетипів і мотивів, які з’являються, щоб зайняти власний потойбічний простір.
У цьому ефірному звіринці антрозоологія та психоаналіз досліджують природну красу, цікавість, колоніалізм, приручення, смерть, розвиток і здичавіння.
У той час, коли скульптор Еллен Джеветт докладає зусиль, щоб звільнити свій розум для творчих процесів, вона завжди одночасно намагається вдосконалити своє робоче середовище.
Скульптор утримується від усіх матеріалів, які мають токсичну дію (фарби, глазурі та ін).
Цей принцип змушує оминати більшість комерційних пропозицій і відправлятись у пошуках унікальної комбінації матеріалів та художніх рішень. Цей пошук зазвичай виглядає дуже дивно, але саме він займає більшу частину роботи Еллен.
Там, де це можливо, скульптор завжди за природне походження, невеликий механічний вплив і справжність.
Особливість кожної скульптури полягає у загальній сумі її невеликих скульптур, які є оповідачами, зверненими до очей, які на них дивляться.
Еллен народялася в окрузі Макрем провінції Онтаріо (Канада). Вона виросла серед тритонів і равликів. Звичка формувати тривимірні форми з’явилась у неї в ранньому віці. Освіта Еллен об’єднує дві сфери: антропологію та образотворче мистецтво (Університет імені Макмастера). Здобуваючи степінь бакалавра, Еллен працювала у напрямку медичної ілюстрації, догляду за екзотичними тваринами, викладала дитячу анімацію. Тепер же творчі та наукові зацікавлення Еллен нерозривно переплетені.
Еллен намагається постійно розвиватись у багатьох напрямках. Зокрема, у мистецтві та науці (наприклад, вивчає вивчає поведінку тварин у кризових ситуаціях). Це знову ж таки допомагає їй збагатити зміст неусвідомленого потоку оповіді.
Сьогодні роботи Еллен досягли динамічної Інтернет-присутності. Її скульптури експонуються у державних та приватних колекціях у всьому світі.
Еллен з ентузіазмом розширює свою студійну практику і постійно прагне експериментувати, щоб задовольнити попит і мати достатньо часу на улюблену роботу.
У вільний час Еллен надає перевагу мандрівками із друзями, прогулянкам із собакою, катанні на велосипеді, плаванню на байдарках, скелелазінню, “полюванню” на диких рослин на грибів, застосуванню принципів пермакультури до своєї садиби, забезпеченню вторинного використання врятованих предметів, годуванню крихітних пташок.
Оскільки її скульптури отримують все більшу міжнародну аудиторію, вона з нетерпінням чекає можливості подорожувати стільки, скільки дозволить їй її робота.