Як Творець та клієнтоорієнтований підприємець, ви, звичайно, хочете, щоб ваші замовники отримували будь-яку інформацію, яка допоможе їм серед великої кількості виробників обрати саме вас та вашу продукцію. Питання, які можуть виникати при купівлі товарів масового виробництва, дуже схожі на ті, які виникають при купівлі ручних виробів. Але оскільки вироби ручної роботи зроблені людиною, а не фабричною машиною, різниця є.
Ця стаття допоможе вам підготуватися відповідати на деякі питання своїх клієнтів (наприклад, як виготовляється продукт або як ви регулюєте свій бізнес). Більшість відповідей повинна бути на вашому сайті, або на вашій сторінці в соціальних мережах.
Питання 1. Де створюються ваші вироби?
Завжди будьте готові розказати людям, де ви робите свою продукцію. Можливо, це студія? Або невеличка майстерня?
Якщо ви в’яжете шарфи, ви можете створювати їх практично в будь-якому місці без бруду та пилу. Але якщо ви робите крем для обличчя або трав'яний чай, ви маєте запевнити покупців, що продукт виготовлений не тільки якісно і в належних санітарних умовах, а й необхідним чином.
Відповідати на ці питання треба з упевненістю ‒ тоді клієнт буде вам довіряти.
Питання 2. Відповідальність.
Наскільки ви готові нести відповідальність за власну продукцію? Наприклад, повернути товар, якщо людини щось не сподобається, або замінити бракований. Ваша позиція має бути чіткою та зрозумілою.
Питання 3. Чи є ваші інгредієнти й / або компоненти свіжими та безпечними?
Ніхто не хоче одяг з тканини, яка пролежала на складі декілька років, чи не так? А хто хоче намисто ручної роботи з металу, який небезпечно носити на шкірі? Звичайно, ви не повинні розголошувати конфіденційну комерційну інформацію (наприклад, імена ваших постачальників), проте завжди будьте готові розповісти про джерело і природу інгредієнтів, які використовуються у вашій продукції.
Питання 4. Яка ваша політика щодо повернення продукції?
Досвідчені споживачі ніколи не купують, не дізнавшись, в першу чергу, процедуру повернення товару, якщо вони змінять свою думку щодо покупки, або знайдуть певний дефект.
Чи існують збори при поверненні товару?
Чи підлягають товари поверненню та за яких умов?
Якщо у вас є сайт, розмістіть цю інформацію в розділі «Часті запитання» або «Правила». Це збереже вам та вашим клієнтам багато часу та енергії.
Питання 5. Як ви контролюєте якість?
Покупці хочуть знати, що ви дотримуєтесь певних процесів, які дозволяють виробляти якісну продукцію. Продумайте процедури, створіть систему або правила, за допомогою яких ви будете слідкувати за виробничим процесом.
Питання 6. Зворотній зв’язок.
Завжди вказуйте свої контактні данні (телефон, e-mail), щоб людина могла зв’язатися з вами та задати питання, яке її цікавить.
Також вкажіть приблизний час очікування відповіді.
Питання 7. Чи відрізняються товари на фотоприкладах від товарів в реальності?
Є одна річ, яка робить вироби ручної роботи унікальними та популярними ‒ вони майже завжди будуть трошки несхожі на приклади та один на одного. Нехай ваші клієнти будуть знати про це заздалегідь ‒ розкажіть які можуть бути відмінності. Колір? Текстура? Розмір? Смак? Так ви можете запобігти розчаруванню людей, які, отримавши ваш товар, розуміють, що він не зовсім такий як на фото.
Відносини з людьми, які купують ваші вироби ручної роботи сильно відрізняються від відносин з великими мережами супермаркетів. Якщо ви готові вести відкритий діалог, ви забезпечуєте міцні та довготривалі стосунки між собою та споживачем.
А на вашу думку, до яких ще питань має бути готовий виробник хендмейд товарів?