Каталог

GO!ZEE. Назустріч пригодам

Новий рік – нові можливості. 365 днів, а отже, 365 шансів змінити своє життя на краще.

Новий рік – нові можливості. 365 днів, а отже, 365 шансів змінити своє життя на краще. І нові подорожі, тут як ніколи доречні. Продукція цього виробника народилася з великої жаги до подорожей та пригод, невимовного бажання досліджувати та відкривати нові території і відчуття.

15534733_164106740737131_3673041823787384832_n

Весь світ відкритий перед тобою


 

Знайомтесь, G O ! Z E E – бренд оригінальних чашок із Києва. Емальовані чашки незамінні як під час захоплюючих мандрівок, так і у намаганні створити затишну домашню атмосферу.


Про те, як з’явився бренд


Продукцію під однойменною назвою почали випускати у 2015-ому році. Володимир Забіжко – головний ідейник і творець бренду переконаний, що обрав справу до душі.


«Початковою формою GO!ZEE був вислів «Go and See», - розповідає Володимир. Все почалося з телепередач про подорожі, які торкали серце та спонукали до мандрівок. Бажання відчувати всі шалені емоції без посередників у вигляді телеекрану примусило задуматися над багатьма питаннями…

 

Чи краще побачити десять разів з екрану чи один раз, але наживо? Що краще побачити взимку: холодне море чи засніжені Карпати? Таких питань було безліч, а відповідь лише одна – Піди та Подивись. Так і з’явився бренд GO!ZEE».

Ei2S9dHxnJY

 


 

Про команду


Сьогодні команда GO!ZEE – це троє активних та енергійних людей, які успішно розвивають молодий бренд.


«В першу чергу люди з великої літери, - каже про свою команду Володимир. - Мені пощастило йти поруч з людьми, на яких чекає велике майбутнє і я вдячний долі, що ці люди зараз поруч зі мною. З великою радістю, користуючись нагодою, подякую нашій команді - Маріанні Єлейко та Анастасії Сав’юк. Без них того бренду, який ви маєте можливість бачити зараз, просто б не було.


Про Африку та мандрівників


Відтак, чашки GO!ZEE побували більш як у тридцяти країнах світу. Завдяки своїм невтомним власникам чашки розгадували таємниці Скандинавії, бачили мальовничі пейзажі Грузії і навіть захоплювалися екзотикою Африки.


"Найбільшою популярністю вони користуються в США та Канаді, скандинавських країнах та Європі. Також вже знайшли своїх власників в Австралії, Африці та країнах Азії. Соціальні мережі роблять сьогодні неймовірне можливим – маємо нагоду спостерігати, як наші чашки подорожують із своїми власниками по різних країнах світу", - розповідає Володимир. 

0w2Y2UO1R4g


 

А про власників креативних горняток команда GO!ZEE говорить також по-особливому:


"Найчастіше продукцію купують ті, хто любить мандрувати. А чи можна описати мандрівника загальним словом? Скоріш за все, ні. Це може бути й програміст, який у вільний від роботи час шукає спокою у горах. Чи, скажімо, продавець сувенірів біля водоспаду Шипіт, який обожнює розповідати історії про свій край. Втім, у всіх є дещо спільне - відчуття свободи, краси, відкритість світу та готовність до пригод. Саме такими якостями володіють наші улюблені клієнти".


Про принти та улюблену чашку


Сьогодні в асортименті бренду – близько 20 оригінальних принтів – здебільшого на тему подорожей. Зустрічаються і влучні написи, на кшталт «Keep calm…», чашки з назвою українських міст, іноземних гуртів та інші принти, які створюють молоді дизайнери.


«Пошук талановитих дизайнерів проводиться на постійній основі, ми шукаємо креативних і неординарних творців, мандрівників, що відчувають дух подорожей та можуть перенести його на чашку, - кажуть у GO!ZEE. - Індивідуальні замовлення є одним з улюблених напрямів роботи. Ідеї наших клієнтів надихають та дивуватися безкрайності людської фантазії.»


Серед улюбленців засновника бренду – чашка Компас Вікінгів (на фото). Вона, за словами Володимира, має особливе значення для творців бренду.

14733754_333292610364489_6740180499320274944_n

Ці чашки дуже люблять подорожувати і завжди чекають, коли ж нові власники покажуть їм світ


 

Для GO!ZEE дуже велике значення і вирішальну роль зіграла чашка Компас Вікінгів - вона має сильне сакральне значення . Кажуть, що цей компас допомагає знайти саме свій шлях та вберігає від хибних. Як бачите, в моєму житті саме так і вийшло.

iV0JruJTMNk


Про те, що дає рухатися далі


«Нові цілі та проекти – головний рушій, - зізнається Володимир Забіжко - Життя настільки різнобарвне, що, пізнавши якийсь один його відтінок, не хочеться зупинятися лише на ньому. Тому проекти, над якими я працюю зараз, є навчальними ділянками для розуміння наступних. І кожен проект дає досвід і поштовх для нового.


Маю міцну віру й переконання, що це можливо, і що над моїми майбутніми проектами зберуться неймовірні люди. І разом ми доведемо іншим, що йти по життю з посмішкою легко, а приймати рішення варто не з необхідності, а з бажання та виходячи з власного світогляду.

Kub0X_TFHkg


Про майбутнє


В рамках проекту GO!ZEE у 2017 році плануємо випустити орієнтовно 12 нових принтів із різною тематикою, з’явиться також нова яскрава упаковка. 2017 рік буде роком експериментів та нових відкриттів. Такими є наші мрії. Але що краще для нас, вкаже нам наш внутрішній компас.

MPKl523HTF8


БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ (Володимир Забіжко):


Якщо колір, то... пастельний , останнім часом бірюза
Якщо книга, то... автобіографічна, найулюбленіша Лі Куан ю «З третього світу в перший»
Якщо музика, то… спокійна (Lisa Gerrard, Hans Zimmer)
Якщо фільм, то... надихаючий ( до прикладу, «Непідкорений»)
Якщо час, то... ранковий - коли сонце вітається
Якщо форма, то…вільна - ніщо не має обмежувати
Якщо цитувати, то... від серця («В тебе є все щоб стати великим» (Індіанські вислови))
Якщо не GO!ZEE, то... G8UA або GOZ
Якщо подорожувати, то... як дитина - з відкритим серцем та вільними думками
З радістю зустрінусь з... творцем своєї долі - Хосе Мухіка
З впевненістю кажу, що... живу в сильній країні в час неймовірних можливостей

57LiRmJ4s9c

 

dkQv74dG6Rs

JRgKmnq6xv4

Кому різдвяних поцілунків?


 

dzLLvjekRKY

 

 

"Blues heart" Серія  "Amore"

"Blues heart" Серія "Amore"

Готовий

Магазин: Lesya Horlova Ceramics

Майстер: Леся

360 UAH
03.01.2017

Рекомендовані статті:

Ідеї ​​для подарунків, добірки від редакторів, нові тренди — отримуйте на свою поштову скриньку.