Як бути, якщо новорічний настрій все ще не з’явився, а на зміну вимріяній зимовій казці з її неповторною магією раптом прийшла сувора реальність – домашня метушня, нескінченні черги у торгових центрах, незакінчені звіти на роботі?
Порада напрочуд проста – зупиніться, знайдіть декілька хвилин для себе і спробуйте зрозуміти, які позитивні зміни відбулися із вами цього року і чого ви насправді очікуєте у майбутньому?
Уже зовсім скоро учасників проекту Na Sobi буде більше:)
Проекту ZRK і його команді рік, що минає, подарував безліч незабутніх емоцій та випробувань, вкотре підтвердивши – ідеї працюють тільки там, де у них вірять. Оновлений формат – яскраве свідчення цьому. Новий дизайн, функціонал, збільшення конверсії продажів та, звісно, помітне розширення команди – ми динамічно розвиваємося, надихаючись творчістю наших користувачів.
Галина Бішко, технічний директор:
"Рік великих змін, експериментів та відкриттів. 2016-й для ZRK був вагомим уповні. Тривалий час ми аналізували пропозиції, котрі подавали нам користувачі сайту, тестували функціонали інших провідних порталів і, в решті-решт, робили те, чого нам самим бракувало як покупцям та дописувачам сайту. Наша команда вдавалась до експериментів для визначення кращих методів роботи, реклами та просування. Це дало нам чітке визначення у напрямку руху для якісного розвитку.
Результат, якого ми досягли сьогодні, без сумніву, надихає на нові перемоги у наступному році!"
Na SOBI. Winter edition – уже традиційна спроба привернути увагу громадськості до продукції національного виробника. Попит на українське, кількість нових брендів, увага з боку іноземних оглядачів невпинно зростають. А це означає тільки одне – ми рухаємося в потрібному напрямку, а у нашій країні зароджується новий етап правильного усвідомлення свого потенціалу.
Напередодні зимових свят наша команда ставила перед собою ціль не лише вкотре познайомити українську аудиторію з оригінальною продукцією вітчизняного виробництва, але й подарувати теплу святкову атмосферу кожному із вас. Маємо надію, нам це вдалося.
Вікторія Сворень, контент та SMM-менеджер:
"Справжня магія свята існує тоді, коли в неї щиро вірять, І не йде мова про щось надприродне. Це – атмосфера, емоції, люди, звичайні дрібниці, які на мить дозволяють нам поринути у спогади з дитинства та роблять нас щасливими.
Саме про це можу розповідати, згадуючи зйомку вже другої версії проекту NA SOBI. Дякуємо за креативну колаборацію українським брендам, завдяки яким вдалось реалізувати власні ідеї."
Олена Фабрикант, копірайтер:
"Думаю, символічно, що останній проект NA SOBI в цьому році відбувся перед Новим роком та Різдвом.
Це той момент, коли бажання казки та свята втілилось в життя спільними зусиллями команди та класних українських брендів.
А тепер про земне :) Мої очікування від проекту прості та зрозумілі: новий рівень впізнаваності, більше експериментів, більше брендів, більше позитивних відгуків про нашу роботу."
Ірина Ваньо, копірайтер:
"Вкотре переконуюсь, що NA SOBI – назва не випадкова для проекту. Передусім тому, що це результат особистих старань кожного учасника, а відтак, своєрідне відображення його настроїв, переживань та очікувань.
У різдвяно-новорічний час наш меседж простий і зрозумілий – не відмовляйте собі у бажанні побути дітьми, створюйте затишок власними руками та думками, даруйте світло навколо і не забувайте, що магія всередині кожного з нас!"
Впродовж року на українському ринку з’явилося чимало нових та оригінальних імен. І наша незмінна місія – впевнено називати ці імена. Цього разу ключовими учасниками Na SOBI стали:
K I S A – український бренд стильного жіночого одягу, народжений у Києві. Зручні сукні, світшоти, футболки, сорочки, жилети та шапки підійдуть усім сучасним дівчатам, котрі цінують в своєму образі впевненість та комфорт. Дизайнери створюють речі для тих, хто має на меті виглядати ефектно у повсякденному житті.
S t a y w a r m w i t h m e - аксесуари для із шерсті мериноса. Родзинка бренду – теплі жіночі шапки та масивні пледи. Товсте прядиво із шерсті унікальної породи овець сьогодні впевнено тримає лідерство серед в’язаних виробів і не дозволить замерзнути навіть у найсуворіші морози.
N o o k P o u f – перший в Україні бренд в’язаних пуфів. Усі пуфи створюють виключно вручну, усередині - спеціальний чохол з тканини, який утримує сотні тисяч пінопластових кульок та холофайберу. До кожного пуфу автори розробили стильні текстильні сумки, які доможуть транспортувати оригінальні нуки з легкістю та комфортом. Продукція Nook Pouf – незамінна у створенні затишного інтер’єру домівки, зокрема, дитячої кімнати.
M o o p s – бренд, який спеціалізується на виготовленні дизайнерських подушок із оригінальними принтами. Подушки заповнюють гіпоалергенним холлофайбером. Серед великої кількості м’якенького текстилю можна знайти подушки із улюбленими персонажами, написами чи навіть логотипом футбольного клубу. Друк на подушках виконують із екологічних сублімаційних чорнил, що забезпечують стійкість малюнку за умови частого прання та впливу ультрафіолету.
Друзі, будемо сподіватися, що святкова атмосфера, створена нашою командою та оригінальною продукцією українського виробника, передалася навіть через екран і цей Новий рік ви зустрінете яскраво та, звісно, з хорошим настроєм! Усім веселих свят!
Єлеазара Василенко, менеджер по роботі з клієнтами:
"На порозі уже 2017-ий. Проте, коли всім серцем віддаєшся улюбленій справі - час злітає непомітно. Якби наша команда спільно писала листа Санті, ми б, мабуть, попросили:
«Нехай кожен з вас знаходить на сторінках нашого порталу те, що зігірває душу, тішить око, заряджає позитивними емоціями та дарує потужне натхнення для реалізації власних креативних ідей у Новому році!".
Одяг: KISA
Шапки і плед: Stay warm with me
Подушки: MOOPS
Пуфи: NOOK POUF
Фотограф: Христина Щодра
Макіяж: Valeriya Vasylkova Make up Academy
Зачіска: Natali Yeney
Відео – Олександр Цьовх
Монтаж – Мар’яна Полатайчук
Офіційний хештег: #nasobi
Якщо ви маєте на меті стати учасником проекту Na sobi, пишіть на zolotirukyclub@gmail.com
Будемо раді співпраці!