Навіть сьогодні знайдеться чимало тих, хто скаже, що Instagram - це вимір масовості. Ні-ні, спростовувати цього ніхто не збирається, адже це правда. Однак, приєднання до більшості в цьому випадку не є смертним вироком, адже профіль - це всього лише монолог, де слова, звісно ж, кожен обирає свої. Особливо важливо створити “правильний” акаунт для брендів, які займаються продажем власних товарів у соцмережах.
Для початку визначимо, чому Instagram виокремлено серед інших соцмереж. Його особливістю є візуальний контент, а кількість інформації, яка проходить через кожного користувача мережі Інтернет, збільшується у геометричній прогресії. Зауважте, що говоримо про людей, які мають вільний доступ до всесвітньої павутини. Отримуємо простий результат: все менше користувачів читають будь-який текст - відбувається лише зоровий контакт із зображенням, який за долю секунди надсилає нашій психіці запит про те, чи подобається зображуване чи ні. Як бачите, усе просто: якісний контент прямо пропорційний кількості підписників. Це правило цілком слушне і для виробників handmade :)
Композиція із виробів та деталей від Yasyuchenya Natasha
Тепер пройдімося за пунктами і нарешті визначимо, як правильно вести сторінку у Instagram. Першими пропонуємо розглянути вимоги, які не стосуються особливостей контенту, однак вони допоможуть максимально оптимізувати фідбек:
- Якою має бути кількість постів?
Більшість брендів, які вже досягли показника 70% Instagram-продажів від загальної кількості реалізованого товару, рекомендують публікувати 1-3 фото на день.
Мінімалізм від handmade-бренду dwell_the_space
- Якою мовою робити публікації?
Ті бренди, які ставлять собі за мету розширювати географію продажів за межі України, повинні дублювати прикріплений текст англійською мовою (разом із хештегами).
Студія кераміки quiet_form зорієнтована на міжнародну аудиторію, тому багато текстів дубльовані англійською
- Чи потрібно постійно працювати на збільшення кількості підписників?
Кількість підписнників прямо пропорційна кількості продажів, тому - ТАК!
- Чи потрібно підписуватися на когось?
Instagram вже встиг витворити механізми психології користувачів. Усе відбувається за схемою “Ти на мене підписався, буду дякувати тобі зустрічною підпискою”. Тому підписка на потенційну аудиторію - дуже значимий елемент роботи. До того ж підписуйтеся, відслідковуючи зацікавлення користувачів, а не хаотичним чином. Кількість не означає якість. Також важливо періодично переглядати профілі підписників, адже тренди серед аудиторії варто брати до уваги.
- Які способи збільшення аудиторії є прийнятними?
Giveaway - вдалий і завжди результативний формат роботи. Щоправда, зловживати розіграшами не варто: не більше одного на місяць.
Навіть бренд belaya_hvoya, який має понад 16 тис. підписників, практикує проведення Giveaway
- Чи потрібно користуватися послугами Instagram-фотографа?
Як вважаєте за потрібне/Наскільки це дозволяють вам можливості. Лише візьміть до уваги той фактор, що сьогодні настала епоха природних ситуативних фото. До того ж, сама соцмережа Instagram є додатком для мобільних пристроїв. Світлина зі смартфона - цілком виправдано.
Фото від kachorovska_atelier поєднують простоту і стиль
- Коли робити пости?
Відповідь полягає у зустрічному питанні - коли Ви найбільше проводите часу в мережі? Коли прокинулись? Коли снідаєте? Під час обіду на роботі? Перед сном? Більшість брендів орієнтуються саме на ранок. Саме у цей час користувачі перевіряють стрічку новин. А день небезпечний тим, що генерується дуже багато контенту. Інформація на замітку: додатки Iconosquare та Onlypult допоможуть із відкладеним постингом.
balconygarment демонструють те, що незалежно від пори публікації, пости повинні дихати свіжістю
- Як правильно реагувати на коментарі?
Відповідати потрібно вчасно. Що це означає? 15-30 хв після коментаря. Відповідь повинна бути чіткою і вичерпною - якщо йдеться про питання. За потреби відповідати у Direkt з вказівкою, що на коментар під фото відповідь надано. Це важливо для третіх осіб, які можуть негативно зреагувати на питання без відповіді. На компліменти та інші дописи, які не передбачають комунікації, намагайтеся дякувати. І не уникайте використання emoji, яке повинно бути доречним.
philomena_clothes проводять активну роботу із коментарями
- Що потрібно знати про хештеги?
Для бренд-профілю у Instagram важливо прописувати фірмові хештеги. Звичайні теж повинні бути. Головне, аби без надлишку.
Зразкове тегування від merimur_shop
- Який message тексту постів?
Що завгодно. Лише не забувайте про хороший настрій.
aleksa__ch - завжди доречні відтінки тексту
- Як відслідкувати конверсію?
Сьогодні прямих інструментів аналітики немає, однак згаданий вище альтернативний додаток Iconosquare допоможе відслідкувати статистику переглядів та використовувати ще кілька практичних інструментів.
- Яку інформацію про бренд вказувати?
Опис повинен бути максимально коротким і містким. Для брендів, які реалізують продукцію у шоу-румах чи інших місцях продажу, необхідно зазначати локацію. Не забувайте про посилання на сайт (за наявності).
У акаунті olga_fradina вказано e-mail, телефон, посилання на сайт та коротку інформацію про рід діяльності, локацію
- Чи достатньо для красивого профілю користуватися стандартним набором фільтрів?
Насправді цього замало. Звісно, якщо користувач бажає придбати виріб, то банальність фільтру фото його не зупинить, але краще для впевненого ведення Instagram зручніше мати більший спектр для вибору. Є й інший шлях: можна обрати для себе єдиний фільтр для усього акаунту. Публікації можна довести до впізнаваності. І загальна картина виглядатиме перфекціоністично. Скористайтеся спеціалізованими фоторедакторами VSCO, Snapseed, Aviary тощо.
Акаунт woodenwoodha витриманий і перфекціоністичний
Найпростіше зробити якісні фото із якісного товару.
* Клікнувши на кожне фото, Ви зможете проглянути Instagram-акаунт конкретного бренду.