Каталог

Дитяча казка наяву. Бренд Mom❤me

Таміла Камінська — мама прекрасної доньки Віталіни, а ще рукодільниця, авторка й натхненниця українського бренду дитячого одягу. Саме про маленьких принцес, материнську любов і почуття прекрасного наша сьогоднішня розповідь. І, так, це той випадок, коли назва говорить сама за себе — мама дійсно неймовірно любить те, чим займається.

«Я мама — і це головне про мене. Як мені здається, у період, коли жінка максимально присвячена вирощуванню й догляду за своєю маленькою дитиною, у неї відбувається потужне переформатування мозку. Колись важливі речі йдуть далеко на задній план, формуються нові цінності».

FotorCreated

 

Історія створення

 

Таміла зізнається: завжди знала, що буде саме донька. Подумки уявляла собі, як буде її наряджати, як вони будуть усе й завжди робити разом. «Мріяла про те, як перед школою буду крутити її волоссячко на плойку або бігуді, як часто робила моя Мама.

Й ось після дворічного декрету, рівно рік тому я почала шукати для себе нову справу. Головна умова — творча складова й не відлучатися від дочки.

Якось до її триріччя, я захотіла купити платтячко. Спочатку нічого не могла підібрати, а трохи пізніше назбирала штук 30 варіантів, і все одно не могла визначитися: усе було трохи не таким. Але в процесі пошуку я трохи пізнала ринок Made in Ukraine, і загорілася цією ідеєю!».

«Я подумала — це ж дуже круто самостійно створювати в Україні гідний дитячий одяг, і благородно тим самим давати роботу українським майстриням швачної справи. Як результат, я почала із суконь і не змогла зупинитися :) ».

IMG_9687

 

Виріб

 

Для виготовлення використовується органічна бавовна, польський трикотаж. З недавніх пір додався фатін, але це, зумовлено сезонністю. У період свят усім хочеться пишних фатінових суконь у різних інтерпретаціях.

Багато людей вважають процес створення легшим, ніж він є насправді. Простіше розповісти на прикладі роботи над першою лінійки бренду. Найбільша проблема — це матеріали. Насамперед був відібраний закордонний виробник тканин, замовлена партія й розпочато пошуки висококваліфікованого конструктора дитячого одягу. Тамілі пощастило, така людина сама її знайшла, розуміла з півслова, і далі кілька місяців пішло на розробку базових лекал, викрійку експериментальних примірників пробної серії. Кожна модель відточувалася не так на манекені, а на реальній дитині. Усе це величезна цілодобова праця й турбота про доньку, але шляху назад не було. Коли зразки й шаблони були готові, запустили серійне виробництво.

«Речі від Mom❤me — це, насамперед, жіночний одяг із рюшами та мереживом. Моє спостереження — одягаєш на дівчинку плаття, і вона починає себе вести абсолютно інакше. Для мене неймовірно важливо, щоби моя дитина виросла з гідними манерами, була впевненою в собі, знала, що нею милується весь світ, адже вона КРАСИВА! Вона жінка».

IMG_0518

 

Асортимент

 

Фішка бренду, своєрідне ноу-хау — сукні з органічної бавовни. Вони особливі, не схожі на інші. А робота з бавовною це ще одне диво, до нього пасує тільки натуральне бавовняне мереживо. У підсумку виходить кращий продукт, який мама може запропонувати своїй дитині.

У шоурумі також представлені сукні для дівчат із якісного польського трикотажу з наймилішими принтами. Є і family look для мам і дочок! Як правило, кожна партія готується під певну виставку й там повністю розпродається. Часто навіть не вистачає часу зробити фотографії, щоби показати в Instagram. Так що, по суті, усі новинки презентуються саме на маркетах.

«Всі експериментальні моделі апріорі для моєї дочки. Якщо принцеса відмовляється віддавати плаття, значить, модель вдалася і йде в серію».

mam_love_my (153)evropa beg

 

Про індивідуальне замовлення

 

Щодня виготовляється безліч замовлень. Це все вироби за лекалами компанії, за відпрацьованими моделями, так що назвати їх персональними повною мірою не можна.

Мамам усе виконується за особистими мірками, відповідно до побажань. Можна обрати будь-який колір, додати бантики або оборки: усе, щоби максимально догодити красуням, які не знайшли потрібної сукні в магазині. Але Mom.love.me все-таки не ательє, а виробник, тому пошив із багатоетапними примірки та підгонками по фігурі — це затратно по часу й не підходить за форматом торгової марки. Винятки бувають, але тільки в тому випадку, якщо Тамілі модель здасться дуже цікавою й перспективною.

«Мій бренд — це капсульна мода, у нас немає глобальних масштабів і потреб робити величезні партії. Дитячий одяг від Mom❤me — це родзинка в кожній дрібниці, ідея в кожній сукні, ручна робота. У нас дуже висока собівартість виробів, ми не шиємо багато й дешево. Кожен день створюємо одяг для дітей, який я з чистим серцем особисто пакую, відправляю і знаю, що хороший відгук забезпечений, і ця принцеса ще повернеться до мене за чимось новим і особливим».

IMG_1119

 

Докладніше про команду

 

На першому етапі було налагоджено співпрацю зі швачним цехом. Але незабаром сформувалася своя команда. «Є фотограф, який дивиться на сукні крізь приціл своєї камери, але моїми очима! Є виробництво під шефством бригадира закрійника, і моя дочка, у неї дуже важливий обов’язок — вона фотографується в сукнях і розкладає візитки в коробочки із сукнями :) В іншому поки що справляюся самостійно. Особисто спілкуюся з кожним замовників і запаковую замовлення — хочу знати, що вони поїдуть такими, як я їх бачу, на всі 100 %. Відвідую маркети, завдяки чому знаю левину частку клієнтів поіменно і в обличчя. Бонус у вигляді неймовірних листів, які я отримую щодня — теж мій!».

IMG_1770

 

Плюси й мінуси роботи

 

«Суцільні плюси, — впевнено каже Таміла. — Я нерозлучна зі своєю дитиною. Можу дозволити не ґвалтувати її садком, з яким у нас усе ще не складається. Я самостійно розпоряджаюся кожною хвилиною свого часу. Я хочу і я творю. Щодня. У мене є можливість щогодини милуватися плодами своєї праці. Я даю роботу своїм чарівницям — швачкам. Моя дитина ходить у красивих сукнях, у неї їх багато, а це кайф для будь-якої мами. У мене нове широке коло знайомств, усе це особливі люди справи. Не бачу жорсткої конкуренції, вважаю, що на ринку Made in Ukraine дуже доброзичлива атмосфера. Мінусів поки не виявлено. Це правда!».

IMG_4505

 

Про Ukrainian Kids Fashion Week

 

Бренд Mom.love.me двічі брав участь у показах, за це щира подяка Олександрі Аскоченській.

«Однозначно, це був дуже цікавий досвід. Коли ти сидиш там, серед глядачів, у тебе є унікальна можливість оцінити позиції своєї компанії щодо інших учасників. Це хвилює, зате з лишком стимулює новий приплив ідей. Ти розумієш, що гідних багато й ти зобов’язаний у їх числі не загубитися, навіть більше— бути на висоті».

FOT_4971-437

 

Про українські бізнес-реалії

 

Можливо багато. У всіх виходить по-різному, але Таміла вважає, що споживач дуже чуйний. Звичайно, є свої нюанси. Наприклад, щоби масштабуватися, потрібно орієнтуватися на оптовий збут. Для цього потрібно оптовикові дати 30 % знижку. У підсумку виходить парадоксальна картина: підприємець, який відкрив магазин або запустив сайт, претендує на прибуток у рази більше прибутку виробника. Це факт.

«Існують лише два шляхи. Перший — ти купуєш рулони стокових тканин (ніхто не знає ні склад, ні якість) і штампуєш масовку. Другий — орієнтуєшся на якість матеріалів, «авторські заморочки» пошиття й адекватні ринкові ціни — тоді твій бренд і вторинний продавець ніколи не знайдуть спільної мови. З фінансової точки зору виробнику це не вигідно, у залишку просто мінімальні гроші на розвиток. Ніхто в нашій країні не готовий продавати твої платтячка (будь у них душа й ідея) за відсоток у розмірі 100 грн. Такі дивні економічні умови створені. Тому куди легше привезти з-за кордону і, не несучи особливої відповідальності, просто перепродати».

«Я щиро люблю те, що створюю. Щаслива, що в Україні можна робити щось класне, а не просто надавати послуги і продавати речі».

«Я пишаюся тим, що знайшла свою справу, яке дає мені можливість не відриватися від дитини. Дочка завжди зі мною. І в шоурумі, і під час підбору тканин, і на показах. Їй щойно виповнилося чотири, але вона вже розуміється в красі, любить сукні, намагається відвоювати кожне нове собі, і наочно на прикладі мами знає, як це працювати й заробляти гроші».

IMG_7704

 

Девіз

 

«У мене була одногрупниця, яскрава, розумна, ефектна дівчина. На всі складні для мене завдання завжди відповідала: «Дивись, це ж легко!». Я спочатку дивувалася, як їй вдається все так сприймати? Згодом отримала урок, і тепер щоразу, коли мені страшно, я згадую її, розглядаю ситуацію з нових ракурсів і кажу собі: «Це легко!». Головне, не боятися і вірити в те, що ти робиш!».

 

Хобі

 

Зараз у Таміли два світи. Перший — це донька. З нею вона проводить максимум часу і відносить себе до розряду тих мам, яким цікаво займатися з дитиною. Вони разом вчать англійську мову, пробували гімнастику, танці, музику й акторську майстерність. Коли мама працює, Віталіна знає, що це святе й що трохи пізніше їй обов’язково приділять увагу.

Другий світ — сукні і Mom❤me. Щоби розвантажити день, дуже багато питань доводиться вирішувати поки дитина на заняттях або спить.

tami (511)

 

Поради новачкам, які хочуть піти по ваших стопах?

 

— Це ризиковано й дискомфортно, але якщо ти збираєшся створювати дійсно класний продукт, покупець завжди знайдеться, а головне будуть рекомендації та повторні замовлення.

У виробництві одягу доведеться зіткнутися з роботою за лекалами, їх градаціями, розібратися в розмірних сітках, специфіці обробки й особливості матеріалів, і багато іншого. Одна помилка, партія «зависне» й заморожений бюджет внесе дисбаланс у розвиток усього стартапу. Замість кроку вперед, отримаєш два назад.

Ставши на маркеті біля стенду зі своєю продукцією, ти береш на себе повну відповідальність за товар. Винна не швачка й не лекальник. Ти — частина вигляду українського виробника.

Загалом, доведеться потрудитися над кожним експериментальним зразком, приміряти його на кількох дітях, визначити ідеальні параметри на кожен зріст або, як варіант, можна доручити все це досвідченому професіоналу. Щодня й щогодини доводиться розбиратися в технічних і економічних аспектах справи.

IMG_7440

 

Творчі плани

 

Бренд Mom.love.me вже повністю занурений у весну й літо з лавиною ідей щодо літніх нарядів, блумерів, купальників і панамок. Підписник завжди і про все дізнаються першими.

 

Подивитися й доторкнутися до речей можна в київському шоурумі. По дзвінку Таміла приїжджає й особисто спілкується з замовниками.

IMG_1321

10.02.2017

Рекомендовані статті:

Ідеї ​​для подарунків, добірки від редакторів, нові тренди — отримуйте на свою поштову скриньку.