Якщо ви пропишете в рядку пошуку Google «як знайти та визначити нішеву цільову аудиторію», в кращому випадку, результат налічуватиме сторінок 10-15 численних форумів, статей та книг. Проте, якщо ви поцікавитеся «як створити продукт для нішевої цільової аудиторії, яка вже визначена», Google знайде набагато менше інформації.
Основна проблема багатьох підприємців в неправильному формуванні задач. Добре, коли ти знаєш хто твої споживачі, проте не менш важливо розуміти як продавати саме їм! Я впевнена, що це питання має бути першим, особливо для людей, які хочуть розпочати власну справу.
Коли ви запускаєте бізнес, пов’язаний з хендмейд виробами, ви маєте керуватися запитами та потребами наявної нішевої аудиторії та реалізовувати продукт під неї, а не навпаки. Наприклад, є ситуація: ви почали продавати певний продукт (який вам дуже подобається), проте люди чомусь не дуже його купують. Для того, щоби подібні речі не траплялися, а ви не розчаровувалися, підходьте до справи грамотно ‒ спочатку визначіть ЦА та товар, якій їй підійде, а потім сміливо ставайте на шлях підприємництва.
Старт власного бізнесу схожий на підготовку до народження дитини. Ви не будете витрачати тисячі гривень, купуючи хлопчачий одяг, футбольний м’яч та боксерські рукавички, якщо ви не впевнені, що у вас буде саме хлопчик. Така ж схема і з власним бізнесом.
Для підвищення шансів на успіх, створіть продукт для цільової аудиторії, що існує та дійсно його потребує, оскільки ніхто інший ще не задовільнив її запити.
Порада 1. Станьте підприємцем.
Більшість майстрів не завжди розпочинають свій шлях із чітким бізнес-мисленням та розумінням що, як і коли робити. Якщо ви не будете ставитись до ведення бізнесу так само сумлінно, як ви ставитесь до свого життя, нічого не вийде.
Спробуйте зазирнути у голову тих людей, яким ви будете пропонувати свій виріб: що для них важливо, чого вони хочуть?
Порада 2. Будьте митцем.
Ось ви визначилися із першим пунктом та знайшли спільне між тим що будете продавати та що будуть купувати. Вважайте, що з цієї миті ви встали на першу сходинку успішного підприємництва.
Порада 3. Якщо ви не можете визначити цільову аудиторію, можливо, її просто не існує.
На жаль, це типова ситуація. Багато людей вкладають гроші, енергію та час в непотрібний продукт. Маленький рівень продажів, невисокий дохід, ніякого росту та розвитку. Разом це означає припинення існування фірми або виробу.
Хороша новина полягає в тому, що кінець не завжди означає кінець. Поки ви ще можете змінити свій стиль мислення, існує можливість допрацювати вашу продукцію згідно з потребами ЦА.
Якщо вам тяжко дається пошук ніші, зробіть паузу: спробуйте подивитись на все під іншим кутом. Намагайтесь знайти лазівку, куди ви б могли протиснутися.
Порада 4. Будьте терплячими.
У світі дуже багато людей, які розпочали власний бізнес як професіонали в своїй сфері, але з часом виявляється, що попиту на їх товари нема.
Якщо ви впізнали себе, пам’ятайте, підприємницька діяльність ‒ не спринт, а марафон. Ви не можете досягти фінішу одним стрибком. Існує турбулентна стартова точка, коли вас весь час трясе та підкидає в різні сторони, тому що ви намагаєтесь визначити свій шлях. Багато людей на цьому етапі поспішають знайти спокій. А ми радимо якомога довше перебувати в стані турбулентності ‒ саме в цей момент ви відшукаєте квінтесенцію. Не соромтесь звертатись за допомогою до друзів та професіональних менторів.
Якщо ви все робите правильно, туман на горизонті почне розсіюватися, ви побачите своїх покупців, зрозумієте їх бажання та потреби. До речі, не треба нехтувати опитуваннями та іншими способами дізнатись думку ЦА.
Не здавайтесь! Ви точно знайдете свою нішу!