Каталог

Прощавай, поролон! Нижня білизна PLEASURE

І кілька слів про погоду.

І кілька слів про погоду. Сьогодні буде особливо гаряче не лише надворі, але й на сторінках нашого видання. Надихнувшись ніжним мереживом та звабливими моделями, команда ZRK вирішила познайомити вас із молодим київським брендом PLEASURE та його прекрасною засновницею Анастасією Царенок. 

 

Дизайн, закупівля матеріалів, просування бренду, виставкова діяльність – усе це на тендітних плечах Насті і, треба визнати, добре вдається нашій героїні. Бренду всього кілька місяців, а його комплекти вже знають та люблять у багатьох містах України. Що спонукало дівчину до самостійного створення комплектів нижньої білизни – читайте далі.

 На виставці OnedayShop у Львові 


  

ФІЛОСОФІЯ БРЕНДУ

 

Уявіть собі, у нижньої білизни теж є своя філософська концепція. Одне із фундаментальних запитань – носити бюстгальтери з поролоном чи ні. І тут традиційно чимало скептиків, консерваторів та, звісно, ж революціонерів.

«Філософія бренду Pleasure – це зробити жіночу половину ще привабливішою та красивішою, - каже Анастасія Царенок. - Pleasure – нижня білизна, яка з одного боку приносить задоволення своїй власниці, а, отже, є досить зручною, легкою та якісною.

Дівчина має почувати себе принцесою в улюбленому комплекті, бути впевненою у собі.

З іншого боку, нижня білизна має подобатись і чоловікам, приваблювати їх. Ми проводили чимало опитувань серед чоловіків – їм насправді більше подобається білизна без push-up та поролону. Вони хочуть бачити груди такими, якими вони є насправді  І в цьому ми їх розуміємо і хочемо допомогти».

 

 

ПРО ЧОЛОВІЧЕ РОЗЧАРУВАННЯ

 

Наявність у жіночому гардеробі красивого комплекту нижньої білизни  - це вже успіх. Якщо ж зануритися глибше у цю тематику – сьогодні  у далеке минуле відходять корсети, відверті стрінги, і, звісно, ж товсті шари поролону. Натомість не втрачає своїх лідерських позицій ніжне мереживо та натуральні тканини.

«Ми хочемо донести дівчатам, що нижня білизна ручної роботи часто набагато привабливіша.

Буває досить важко, тому що на виставках нам неодноразово закидали: «В ній можна, мабуть, тільки спати» або «Так мені ж груди треба показати та підняти,  а в мене всього лише 1 розмір!». Ми вважаємо, що для 1-2 розміру білизна Pleasure – теж круто, акуратно та естетично.

Ваші груди будуть насправді краще виглядати у сексуальному мереживному ліфі, ніж у ліфі, повному поролону . Не розчаровуйте чоловіків», - переконують у Pleasure.  


 

ПОРТРЕТ ПОТЕНЦІЙНОГО КЛІЄНТА

 

«Наша аудиторія – молоді та сміливі дівчата, віком від 16 років. Але вже неодноразово жінки після 30-35 років купували наші комплекти. Зовсім скоро почнемо шити білизну на кісточках,тому очікуємо на більшу кількість клієнток після 30. Зараз зіткнулися з проблемою, що жінки такої вікової категорії бояться, що ліфи не витримають, або ще щось. Вони звикли до звичайних ліфів з поролону».

 


 

ПРО ВИБІР МАТЕРІАЛІВ

 

«Наша білизна виготовляється з якісного мережива, сітки, трикотажу. Тут кожен рядок і кожна нитка прошиті перфекціоністами і швеями з багаторічним досвідом роботи. Коли ми обираємо матеріал, завжди перевіряємо, чи приємний він до тіла. Не хотілося б продавати те, що самі б ніколи не носили. Споживач сам обирає, яку білизну йому купувати та де. Але ми дуже раді, що за кілька місяців роботи здобули довіру багатьох дівчат і жінок».

 


 

ЯКИХ РЕЧЕЙ НІКОЛИ НЕ БУДЕ У PEASURE ?

 

«Як ви вже зрозуміли, у нас ніколи не буде поролону. Нам кажуть, щоб ми хоча б спробували, але  з першого дня сказали собі, що ніколи не будемо робити такі ліфи.

Основна задача білизни ручної роботи - бути зручною, легкою. Навіщо її «обтяжувати» непотрібними речами?»

 

 ПРО МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ

 

«Можливостей сьогодні дуже багато. Більше, ніж будь коли. Потрібно лише не боятися вкладати в це та рухатися вперед.  При створенні бренду треба дізнатися наскільки це актуально зараз і буде актуально ще через декілька років. І можна починати :) Щоб розвивати свій бренд, треба хоча б щось тямити  урекламі та маркетингу. Або ж найняти працівника, який цим якісно займатиметься. Важливо – вкладати усього себе цю справу. І за жодних обставин не боятися помилок».

 


 

До слова, за кілька місяців Pleasure успішно відвідали львівський One day Shop, Будь в UA (Дніпропетровськ), Artishop (Харків) та Sova Picnic (Одеса). Чекайте тепер у своєму місті!

 

ПЛАНИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

 

«Найближчим часом плануємо запустити 5 лінійок білизни J Все це вже зараз відображено у нашому логотипі. Це лінії -  sweet, active, sex, beach і home line.  Детальніше про них дізнаєтеся з часом, не можемо відкривати усі секрети…

Для всіх фанатів чокера у Pleasure є прекрасна новина. При замовленні двох комплектів білизни цей чудернацький аксесуар на шию – в подарунок! 


 

А відтепер чарівну білизну PLEASURE можна отримувати ось в таких стильних тубусах. І не лише рожевих!

 

 


 

Пошиття білизни також здійснюється за індивідуальними розмірами та ескізами. Якщо у вашій голові вже визріла ідея спокусливого комплекту, не забудьте вказати автору правильні дані. Зокрема:

Об’єм грудей (см); Об’єм під грудьми (см); Розмір чашечки, який ви постійно носите (см); Об’єм у тому місці, де проходить резинка трусиків (см).

  Ні-ні, на жаль ця красуня не входить в комплект:) 


 

 

 

Ми справді хотіли розмістити тут корисну інформацію, але НАВІЩО, якщо ви все одно не зможете відвести очей від цього звабливого фото.


 

А якщо серйозно, то пам’ятайте, що незалежно від комплектів білизни чи інших елементів гардеробу, ваше тіло – прекрасне. Так, іноді доводиться добряче попрацювати для його вдосконалення, потрібної ваги чи об’ємів. проте ні на хвилину не сумнівайтеся – ви унікальні!

 

 


 

БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ для Насті Царенок:

Якщо колір, то... зелений;

Якщо книга, то... «Страшенно голосно і неймовірно близько» (Джонатан Фоер);

Якщо музика, то… динамічна;

Якщо фільм, то...фентезі, драма;

Якщо час, то... зараз;

Якщо цитувати, то... себе;

Якщо не Pleasure, то... ходити без нижньої білизни;

Якщо подорожувати, то... по всьому світу;

Якщо людина ідеальна, то... не насправді;

З впевненістю кажу, що...усе можливо.

 


 

 

04.07.2016

Рекомендовані статті:

Ідеї ​​для подарунків, добірки від редакторів, нові тренди — отримуйте на свою поштову скриньку.