Мета майже будь-якого бізнесу ‒ «працювати менше, заробляти більше». І якщо і є люди, яким ця формула потрібна більше за інших, то це хендмейд майстри. Багато часу витрачається на виготовлення товарів, і мало залишається для ведення бізнесу. Але навіть невеликі зміни можуть приносити великі результати.
Читайте про 8 способів як полегшити собі життя та почати заробляти більше.
Прибирайте продукти, які погано продаються.
Найпростіший спосіб скоротити свій робочий тиждень ‒ послідовно забрати речі, які не дуже добре продаються або не продаються зовсім. Плануйте щоквартальний огляд і заведіть статистику продажів, яка одразу продемонструє хто лідирує, а хто пасе задніх. Випустіть в продаж ті вироби, які мають попит.
Готуйте пости в соціальних мережах заздалегідь.
Ніщо так не з'їдає робочий день, як наповнення соцмереж на льоту. Заведіть щоденний календар, який показуватиме що, де і коли ви будете постити, а потім спробуйте зробити більше частину наперед.
Найміть помічника (або двох).
Ви можете вважати, що дозволити собі найняти помічника це занадто дорого, але правда в тому, що не робити цього ‒ велика помилка. Щойно бізнес почне розвиватись, ви неодмінно захочете мати асистента: людину, яка візьме на себе частину роботи та поточних завдань.
Ключ до успіху в бізнесі ‒ мистецтво делегації. Робити все самостійно означає обмежувати себе та свій час.
Плануйте свій день.
Виставляйте конкретні цілі на кожен робочий день ‒ це допоможе зосередитися на дійсно важливих моментах та позбавитися купи незавершених проектів.
Зарезервуйте певні відрізки часу для виконання завдань. Наприклад, 90 хвилин вранці для дзвінків з пропозиціями продажів, або 30 хвилин на прогулянку. Зрештою, наприкінці дня ви побачите, що виконали всі вагомі пункти плану.
Наступним рівнем стане створення розкладу на тиждень. Повірте, ви помітите різницю між тим, наскільки продуктивними ви себе відчуваєте, й наскільки продуктивними ви є насправді.
Мінімізація багатозадачності.
Хто не хоче зробити більше за менший проміжок часу? Спершу виконання трьох або чотирьох речей одночасно заощаджує час, але в довгостроковій перспективі ви втратите більше, ніж зекономите. Нещодавні дослідження показали, що багатозадачність знижує ефективність і продуктивність, та може пошкодити ваш мозок, оскільки він в змозі зосередитися тільки на одному розумовому завданні за раз.
Слідкуйте за новинами.
Дивно, як багато можливостей ми упускаємо тільки тому, що не цікавимось навколишнім світом. Підпишіться на актуальні для вас сторінки, канали Youtube, людей, які є лідерами думок, читайте спеціальні видання ‒ одним словом, не обмежуйте своє інформаційне поле!
Використовуйте таймер.
Щойно ви дізнаєтесь скільки часу займає виконання конкретного завдання, почніть використовувати таймер для дотримання визначеного часу та руху вперед. Також це допоможе не випадати з графіка (див. пункт 4).
Кидайте собі виклики та втілюйте в життя фантазії!
А які інші способи «працювати менше, заробляти більше» ви знаєте? Що працює саме для вас?