Гортаєте інстаграм щодня? Перше, на що всі звертають увагу, це біографія. І погодьтеся, вона буває такою крутою, що не треба навіть передивлятися фото, щоб одразу ж підписатися на цей акаунт.
Хотіли б дізнатися як людям це вдається?
5 порад, які допоможуть із першого погляду і слова завоювати людські серця.
1. Фотографія профілю.
Найкращий приклад - гарна та романтична фотографію бренду "Зайкина улица".
Неважливо хто ви: бренд, маленький бізнес чи блогер, обов’язково завантажте СВОЮ фотографію в профіль. Увага — не логотип або смішний малюнок, а себе!
Чому це важливо. Уявіть ситуацію. Ви лайкнули або прокоментували пост якоїсь людини (так ви залучаєте нових підписників). Ця людина бачить ваше лого і скоріш за все вирішить, що ви спам або намагаєтеся продати їй непотрібний товар. Якщо ж вона побачить незнайоме обличчя, вірогідність позитивної реакції та переходу на вашу сторінку значно зростає.
Справжня фотографія в профілі — це знак, що ви реальна людина й саме ви спілкуєтеся з підписниками (якщо, звичайно, ви не мульті-бренд, як «Nike»).
2. Стислість та точність.
Одне єдине речення, яке дає повне уявлення про бренд.
У вас у запасі лише декілька речень, щоб схарактеризувати себе та свою діяльність. Виділіть 2-3 головних слова, які описують ваш бренд або те, чим ви займаєтеся.
3. Викликайте емоції.
А ви вже знаєте звідки вони беруться? :)
Не треба сентиментально описувати історію свого життя чи успіху — ніхто не буде це читати. Вам треба зачепити в людині приховані струни, змусити її відчувати щось, тому що всі знають — емоції керують світом!
4. Емоджі.
Коли смайли відповідають текстовому наповненню.
Емоджі розбавляють нудний текст біографії та привертають увагу. Можна сказати, що вони буквально змушують людей переглянути ваш профіль і прочитати повну біографію.
До того ж, емоджі — це ефект несподіванки. Серйозний профіль бренду, розбавлений смайлами — тільки плюс на вашу користь, адже демонструє вас як людину з почуттям гумору й такою, що слідкує за трендами.
5. Контакти.
Електронна пошта, телефон, соцмережа.
Ми рекомендуємо включити e-mail у свою біографію в Instagram. Чому? Неважливо який у вас бізнес, думайте про людей - зробіть так, щоб з вами було легко зв’язатися.
Наприклад, журналіст або власник великого торгівельного майданчика гортають інстаграм стрічку і раптово бачать ваш профіль. Він їм дуже подобається, але оскільки всі ми люди зайняті, треба знайти найшвидший спосіб зконтактувати з вами. Для цього в профілі й потрібна адреса електронної пошти, посилання на особистий веб-сайт, чи номер телефона.