Каталог

Бізнес своїми руками. 8 провісників успіху

Продовжуючи серію статей про хендмейд бізнес, сьогодні розкажемо про речі, які працюють та не працюють, і як досить точно спрогнозувати свій успіх.

 

1. У вас є план щодо того, як ваш бізнес працюватиме на вас.

pexels-photo-297755

Яке ваше бачення свого існування? Як ви розумієте, що все складається успішно? Ким ви себе бачите в майбутньому?

Для відповідей на ці питання не буває занадто пізно або занадто рано. Пам’ятайте, що найбільш успішні підприємці мають власне уявлення і план щодо свого життя, і будують бізнес навколо цього плану.


2. Ви вкладаєте більше часу в себе, ніж у бізнес.

pexels-photo-57808

Один із найсуттєвіших провісників успіху — як швидко ви починаєте інвестувати в себе.

Чи читаєте так само багато книг із саморозвитку, як і бізнес-книг? Чи ви ізолюєте себе від безглуздих речей, які з’їдають час та загрожують продуктивності? Чи ви аналізуєте свої вчинки? Чи ви маєте наставника, який допомагає досягати особистих цілей?

Найбільш успішні підприємці зосереджені на самовдосконаленні, щоби стати кращими лідерами.

 

3. Ви вчитеся мистецтву делегувати.

pexels-photo-194094

Ваша робота як підприємця - переконатися, що всі завдання виконані, але це не означає, що ви повинні робити все самостійно. Через кілька років ведення бізнесу, треба почати делегувати завдання іншим.

Не важливо, чи це допомога з приготуванням їжі, догляд за дітьми, домашні справи, робота із соціальними медіа, чи обслуговування клієнтів. Якщо ви не зможете дати розпорядження помічникам, у вас не буде часу на особистісний ріст. У такому випадку, дивіться пункт № 2.


4. Ви створюєте і плекаєте систему підтримки.

pexels-photo-265702

Мова йде не тільки про друзів і членів сім’ї, а і про підприємців-однодумців. Відбирайте цих людей дуже обережно, пам’ятаючи слова Джима Рона (амер. бізнес-тренер, автор численних книжок із психології), що людині для комфорту достатньо 5 осіб поряд.

 

5. Ви зосереджені на чітко визначеній ніші.

pexels-photo-226574

Успішні майстри пропонують продукти, які добре зроблені й оформлені, щоби продемонструвати свій унікальний бренд і цінність пропозиції певній цільовій аудиторії. Ви дуже добре знаєте свою нішу, і ваша єдина мета — направляти 100% своєї діяльністі на неї.

 

6. Ви знаєте різницю між «заробляти гроші» і «отримувати прибуток».

pexels-photo-164474

Будь-яка людина може заробляти гроші, але тільки ті, хто отримують прибуток, мають шанси на довготривалий розвиток. Щоби бути успішним, визначіть скільки грошей ви хочете отримати, а скільки потрібно для досягнення мети. Ви знаєте, що різниця між цими двома числами називається прибутком, і розумієте, що «робити» гроші щодня зовсім не означає мати дохід.

 

7. Ви вчитеся як продавати себе і свій продукт.

_5mxzfavgye-lance-anderson

Є чітке розуміння, що для існування майстрам необхідно більше, ніж просто відмінний продукт. Вам потрібно зрозуміти як гармонійно «вписати» себе в реалії ринку. Для збільшення продажів поєднайте власну історію та історію бренду.

 

8. Ви регулярно аналізуєте свою діяльність та виправляєте помилки.

nqilms20m8o-jan-erik-waider

Бізнес руйнують не великі й очевидні прорахунки, а крихітні щілини в стінах, які ви не помічаєте. Вони залишаються без уваги, накопичуються, а потім ви дивуєтеся чому все розвалилося як картковий будиночок. Ще одним із важливих провісників успіху є ваша здатність бачити тріщини, перш ніж вони стають великими дірками, і ремонтувати несправності.

13.02.2017

Рекомендовані статті:

Ідеї ​​для подарунків, добірки від редакторів, нові тренди — отримуйте на свою поштову скриньку.