Якщо ви в бізнесі вже довгий час, то точно зустрічали людей, у яких колись успішна торгівля раптом стала занепадати і зникла зовсім. Причин може бути багато, але не слід забувати про роль лідера справи. І тут, виявляється, є декілька шаблонів поведінки, що можуть призвести прямісінько до краху.
Нехай ця стаття завжди буде під рукою, щоби ви могли час від часу перевіряти себе і вчасно виправляти помилки.
1. «Вмілі руки» або «я все зроблю сам».
Ви знаєте, кого я маю на увазі. Якщо ви така людина, змусити себе найняти помічника або прийняти допомогу дуже важко, адже ніхто не може зробити так, як ви.
З таким підходом стабільності та зростання вам ще довго не бачити. Навіть за умов малого бюджету, треба з чогось починати.
2. Емоційна зірка сцени.
Сьогодні такий підприємець готовий підкорити весь світ, а завтра закриває свою справу, тому що нічого не вдається. Зараз ви високо літаєте та плануєте зміни, а через хвилину гортаєте стрічку новин в Facebook і коментуєте смішні фото.
Власник такого типу легко відволікається на кожну дрібницю, і рідко є день, коли виконуються реальні завдання.
Перестаньте кататися на американських гірках: ставте конкретні цілі на кожен день, і контролюйте їхнє виконання.
3. Завжди на мілині.
У таких людей весь час мало грошей для тренінгів чи конференцій, щоби найняти додатковий персонал, щоби поїхати в інше місто на цікаву та корисну зустріч тощо.
Позбудьтеся цієї згубної звички. Виділяйте щомісяця недоторкані гроші на особистий розвиток та навчання.
4. «Роблю, бо зараз хочеться».
Було б чудово, якби кожен міг досягти своїх цілей у бізнесі, займаючись тим, що подобається. Але в справах має бути присутньою певна черговість. Не можна кидати всю роботу, якщо раптом ви згадали про необхідність подзвонити клієнтам.
Створіть систему і графік, щоби знати чим займатися, чому приділяти увагу, та перевіряйте результати.
5. Догодити всім.
Так, ваші вироби чудові, і, так, весь світ може ними користуватися. Але це не означає, що ваші продукти підходять абсолютно всім.
Ви повинні спрямувати свої товари на певну аудиторію. Це допоможе створити коло постійних клієнтів, які стануть послами бренду і збільшать обсяг продажів.
6. Мрійник.
Така людина занадто багато часу провела читаючи мотивуючі пости у Facebook та переглядаючи вебінари на тему «Як відкрити справу своєї мрії».
Проблема в тому, що не мрії будують бізнес, а дії.
Не відкидайте свої прагнення та бажання, але швидко повертайтеся до реальності й починайте приймати рішення та нести за них відповідальність.
Чи ви впізнали себе в якомусь із типів особистості? Або, можливо, ви мали подібний досвід у минулому? Як вам вдалося змінитися? Чекаємо ваших коментарів!