Каталог

Власний бізнес. Чи варто починати?

Чи є щось, що ви обожнюєте робити власними руками, а ваші друзі і члени сім’ї заохочують задуматися про хендмейд бізнес, щоби продавати ці речі? Якщо так, можливо, подібне зайняття для вас. Або ні. Насправді, результат залежить від багатьох моментів.

Перше й найголовніше — продаж товарів власного виробництва — чудовий спосіб спробувати щось нове. Друге — ви будете в хорошій компанії однодумців, а в інтернеті багато торговельних майданчиків для реалізації товарів. Або ви можете розробити власний фірмовий сайт. Крім того, навіть у найменших містах проводяться ярмарки, виставки й дизайн-маркети. З іншого боку, багато майстрів губляться, коли з’ясовується яких зусиль коштує бути одночасно виробником і продавцем своїх речей.

Отже, перед зануренням задайте собі 6 головних питань. Відповіді на них допоможуть зрозуміти чи варто вам розпочинати хендмейд бізнес.



1. Чи хочу я робити одне й те ж саме знову і знову?

 

pexels-photo-322674

 

Під час запуску бізнесу, усе свіже й нове. Cтресу ще мало, оскільки немає ніяких проблем з обслуговуванням клієнтів. Ви насолоджуєтеся життям, займаючись тим, що подобається. Але щойно кількість замовлень починає рости, вам доводиться виготовляти одну й ту ж саму річ, знову, і знову, і знову — нудьга та одноманітність для непідготовлених.

Як правило, клієнти хочуть час від часу бачити оновлення асортименту, проте в здебільшого вони закохуються в декілька речей і готові постійно їх купувати.

Якщо вам швидко набридає монотонна робота — найміть асистента для допомоги.

 

2. Чи в мене достатньо грошей?

 

coins-currency-investment-insurance

 

Сьогодні дешевше, ніж будь-коли, розпочати власну справу, адже інтернет і нові технології знизили бар’єри для входу на ринок. Одночасно, сьогодні дорожче починати бізнес через високу конкуренцію. Вам доведеться вкладати кошти у свій бренд, щоби виділити його на загальному фоні.

Проведіть невеличке дослідження щодо цін на фотосесію товарів, друк логотипу, етикеток та візитівок, дизайн стенда (якщо ви братимете участь у ярмарках), послуги веб-дизайну (якщо робитимете сайт) тощо.



3. Чи готовий я бути терплячим?

 

jak-sie-ubrac-na-rozmowe-kwalifikacyjna

 

Щойно організуєте свій бізнес, друзі почнуть співати дифірамби на адресу продукту: «це, безсумнівно, найкраще серед того, що ми коли-небудь куштували або чим користувалися». Через кілька тижнів ви зрозумієте, що, окрім кола друзів, потрібно зацікавити абсолютно незнайомих людей.

Це повільний процес. Майте сили сприймати помилки, як навчання та крок уперед. Будьте готові до того, що вас не помічатимуть протягом декількох місяців, перш ніж з’явиться перший регулярний потік покупців.

 

 

4. Чи я готовий використовувати технології?

 

pexels-photo-193003

 

Дуже часто майстри пояснюють своє небажання використовувати новітні технології неосвіченістю в цій сфері. Але зовсім не потрібно бути Стівом Джобсом, достатньо вивчити мінімум, який суттєво допоможе просувати ваші товари. Наприклад, як вести блог, користуватися електронною поштою, двома-трьома соціальними мережами та як корегувати фотографії.

 

 

5. Чи можу я показати себе?

 

pexels-photo-53265

 

Незалежно від того що ви виготовляєте і продаєте, ви такий не єдиний. Саме тому потрібно буде використовувати власну персону для реклами. Будь-який користувач може відтворити ваш товар, але ніхто не може скопіювати вас. Зробіть себе частиною маркетинг стратегії, щоби розповісти історію бренду (за допомогою Periscope, YouTube, Instagram, Facebook, Twitter тощо).

Люди люблять зазирати за лаштунками — запросіть їх у свій світ.



6. Чи я достатньо товстошкірий?

 

753e03991e727b0d8a46b7cbe6b2d173

 

Якщо клієнту не сподобається ваш продукт, він так і скаже, і не завжди прийнятними словами. Будьте готові чути правду, коли цікавитеся думкою колег щодо нового сайту, логотипу чи продукту.

Коли ви маєте справу з незнайомцями, ніколи не знаєте якою буде реакція.

Люди можуть бути грубими й неприємними. Вони розкажуть, що ваш продукт занадто дорогий, і що вони можуть зробити його самостійно. Вони купуватимуть ваш товар, а потім скажуть, що він погано пахне й захочуть повернути гроші. Весь цей час ви повинні стійко зносити всі образи і якомога ввічливіше розбиратися.

 

Висновок: чесні відповіді на ці питання заощадять вам купу душевного болю, часу і грошей.


Можливо, ми щось пропустили? Які ще питання важливо прояснити? Чекаємо ваших коментарів!

20.02.2017

Рекомендовані статті:

Ідеї ​​для подарунків, добірки від редакторів, нові тренди — отримуйте на свою поштову скриньку.